Als ik naar "Mijn overzicht" op my proximus website ga, werkt geen enkele van de subopties. Ik kan niets instellen. Ik krijg allerlei foutboodschappen.
Als ik probeer voicemail te deactiveren via deze link:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_deactivate/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/voicemail-activeren-of-deactiveren.html
wordt ik gevraagd on in te loggen. Maar dat inloggen mislukt.
Ik krijg de volgende boodschap:
Er is een intern probleem opgetreden, gelieve om later opnieuw te proberen of contact op te nemen met de klantendienst.
Als ik naar de klantendienst bel op 080022800 en via het automatisch systeem mijn voicemail probeer te deactiveren, wordt deze niet gedeactiveerd, maar bij het indrukken van de laatste toets (waarmee de voicemail zou afgeschakeld worden) word ik doorgeschakeld naar een operator. Als ik aan de operator vraag om mijn voicemail af te schakelen zegt deze dat de voicemail nog aan stond en ze deze heeft afgeschakeld, maar uiteindelijk blijkt er niets veranderd. Ik heb dit verschillende keren geprobeerd. Dus zelfs de proximus medewerkers slagen er niet in mijn voicemail af te schakelen.
De rinkeltijd aanpassen via **61*+32475151516**30# lukt ook niet. Volgens de proximus medewerker omdat ik pay-and-go heb. Ze probeerde mij dan ook dadelijk een abonnement aan te smeren.
Ik ben pas 1 week bij proximus.
Het enige wat werkt is bellen en herladen, oproepen ontvangen is bijna onmogelijk met de korte rinkeltijd en de onmogelijkheid om deze te verlengen of de voicemail af te schakelen De helpdesk kan het probleem niet oplossen. My proximus werkt ook niet - alleen de registratie lukte en het herladen werk ook, de rest niet.
Kan iemand mij helpen?
PS. Met voicemail uitschakelen bedoel ik dat de oproeper nooit terecht komt op mijn voicemail, maar dat mijn telefoon altijd blijft rinkelen (moest dat niet duidelijk zijn).
Beste antwoord door MarliesR
Bekijk origineel