krijg geen toegang tot e-services

  • 21 March 2011
  • 11 reacties
  • 1148 Bekeken

Al een tijdje probeer ik terug toegang te krijgen tot mijn e-services en dat lukt maar niet. Ik krijg telkens de vraag om mijn 2 accounts (skynet en belagacom) samen te voegen en wanneer ik dit probeer te doen en mijn klantennummer invoer krijg ik steeds de melding dat er al een account actief is op dit nummer. Ik heb ook al mijn paswoord en login-gegevens opgevraagd maar ook dit werkt niet. Ik begin een beetje wanhopig te worden nu, ik heb alijd probleemloos gebruik kunnen maken van mijn e-services, maar nu lukt het gewoon niet meer. Hopelijk wordt dit snel opgelost.

groetjes,

Veha

11 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Een probleem voor Eva. Zend je gegevens naar haar met privébericht.
Badge
Wat ben ik nu blij nu niet voor jou want ik zit hier al bijna 3 maand met die meserie.Als ik mijn gegevens invul komt er doodgewoon op dat die login niet bestaat.Maar bij staat er dan wel op mijn maandelijkse betalingen.
Beste veha,

Kunt u mij klantgegevens (telefoonnummer, klantnummer, login, ...) bezorgen,

zodat ik uw vraag kan overmaken aan de bevoegde dienst?


Met vriendelijke groeten,

Eva

Goede morgen Eva,

Bedankt voor je snelle reactie. Kan ik je mijn gegevens dmv een privébericht doorsturen en zo ja, hoe dan want ik vind mijn weg niet goed op deze site.

Alvast bedankt,

Veha
Reputatie 7
Badge +1
Veha, je moet eerst Eva aan je netwerk toevoegen ( hierboven klikken op het icoontje van Eva, dan kan je haar daar toevoegen en al direct een bericht sturen). Systeem werkt via PostvakIN bovenaan in de taakbalk van de Community. als ze geantwoord heeft komt er een (1) achter PostvakIN
Bedankt, dat ga ik dan meteen doen:D

groetjes,

Veha
Beste Veha,

Dossier 13121134 is opgemaakt.

U mag van de bevoegde dienst een antwoord verwachten.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Hello

ik geraak niet op proximus ingelogd. heb reeds nieuwe paswoord gekregen maar geraakt niet binnen.

Tot nu ging dat perfect

Paula
beste Eva ik heb zoals nog anderen problemen bij het inloggen

ook met het account dan begint de boel van vooraf aan en ik blijf maar sukkelen ik raak dus niet binnen en zou graag foto's laten ontwikkelen

ik vraag dan weer een nieuw wachtwoord maar ik blijf even ver staan

het lukt me al maanden dus niet

Sos help mij aub

mvg Bea
Beste mensen


Bijmij probleem opgelost .ik heb een sms met code en plos werkte het dat wel

Paula
Beste https:///people/7729e0bec2,

Kunt u mij klantgegevens (telefoonnummer, klantnummer, login, ...) bezorgen via privé-bericht,

zodat ik uw vraag kan overmaken aan de bevoegde dienst?


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer