Al een tijdje probeer ik terug toegang te krijgen tot mijn e-services en dat lukt maar niet. Ik krijg telkens de vraag om mijn 2 accounts (skynet en belagacom) samen te voegen en wanneer ik dit probeer te doen en mijn klantennummer invoer krijg ik steeds de melding dat er al een account actief is op dit nummer. Ik heb ook al mijn paswoord en login-gegevens opgevraagd maar ook dit werkt niet. Ik begin een beetje wanhopig te worden nu, ik heb alijd probleemloos gebruik kunnen maken van mijn e-services, maar nu lukt het gewoon niet meer. Hopelijk wordt dit snel opgelost.
groetjes,
Veha
Bladzijde 1 / 1
Een probleem voor Eva. Zend je gegevens naar haar met privébericht.
Wat ben ik nu blij nu niet voor jou want ik zit hier al bijna 3 maand met die meserie.Als ik mijn gegevens invul komt er doodgewoon op dat die login niet bestaat.Maar bij staat er dan wel op mijn maandelijkse betalingen.
Beste veha,
Kunt u mij klantgegevens (telefoonnummer, klantnummer, login, ...) bezorgen,
zodat ik uw vraag kan overmaken aan de bevoegde dienst?
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kunt u mij klantgegevens (telefoonnummer, klantnummer, login, ...) bezorgen,
zodat ik uw vraag kan overmaken aan de bevoegde dienst?
Met vriendelijke groeten,
Eva
Goede morgen Eva,
Bedankt voor je snelle reactie. Kan ik je mijn gegevens dmv een privébericht doorsturen en zo ja, hoe dan want ik vind mijn weg niet goed op deze site.
Alvast bedankt,
Veha
Bedankt voor je snelle reactie. Kan ik je mijn gegevens dmv een privébericht doorsturen en zo ja, hoe dan want ik vind mijn weg niet goed op deze site.
Alvast bedankt,
Veha
Veha, je moet eerst Eva aan je netwerk toevoegen ( hierboven klikken op het icoontje van Eva, dan kan je haar daar toevoegen en al direct een bericht sturen). Systeem werkt via PostvakIN bovenaan in de taakbalk van de Community. als ze geantwoord heeft komt er een (1) achter PostvakIN
Bedankt, dat ga ik dan meteen doen:D
groetjes,
Veha
groetjes,
Veha
Beste Veha,
Dossier 13121134 is opgemaakt.
U mag van de bevoegde dienst een antwoord verwachten.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Dossier 13121134 is opgemaakt.
U mag van de bevoegde dienst een antwoord verwachten.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Hello
ik geraak niet op proximus ingelogd. heb reeds nieuwe paswoord gekregen maar geraakt niet binnen.
Tot nu ging dat perfect
Paula
ik geraak niet op proximus ingelogd. heb reeds nieuwe paswoord gekregen maar geraakt niet binnen.
Tot nu ging dat perfect
Paula
beste Eva ik heb zoals nog anderen problemen bij het inloggen
ook met het account dan begint de boel van vooraf aan en ik blijf maar sukkelen ik raak dus niet binnen en zou graag foto's laten ontwikkelen
ik vraag dan weer een nieuw wachtwoord maar ik blijf even ver staan
het lukt me al maanden dus niet
Sos help mij aub
mvg Bea
ook met het account dan begint de boel van vooraf aan en ik blijf maar sukkelen ik raak dus niet binnen en zou graag foto's laten ontwikkelen
ik vraag dan weer een nieuw wachtwoord maar ik blijf even ver staan
het lukt me al maanden dus niet
Sos help mij aub
mvg Bea
Beste mensen
Bijmij probleem opgelost .ik heb een sms met code en plos werkte het dat wel
Paula
Bijmij probleem opgelost .ik heb een sms met code en plos werkte het dat wel
Paula
Beste https:///people/7729e0bec2,
Kunt u mij klantgegevens (telefoonnummer, klantnummer, login, ...) bezorgen via privé-bericht,
zodat ik uw vraag kan overmaken aan de bevoegde dienst?
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kunt u mij klantgegevens (telefoonnummer, klantnummer, login, ...) bezorgen via privé-bericht,
zodat ik uw vraag kan overmaken aan de bevoegde dienst?
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.