Skip to main content
Al een tijdje probeer ik terug toegang te krijgen tot mijn e-services en dat lukt maar niet. Ik krijg telkens de vraag om mijn 2 accounts (skynet en belagacom) samen te voegen en wanneer ik dit probeer te doen en mijn klantennummer invoer krijg ik steeds de melding dat er al een account actief is op dit nummer. Ik heb ook al mijn paswoord en login-gegevens opgevraagd maar ook dit werkt niet. Ik begin een beetje wanhopig te worden nu, ik heb alijd probleemloos gebruik kunnen maken van mijn e-services, maar nu lukt het gewoon niet meer. Hopelijk wordt dit snel opgelost.



groetjes,



Veha

Een probleem voor Eva. Zend je gegevens naar haar met privébericht.


Wat ben ik nu blij nu niet voor jou want ik zit hier al bijna 3 maand met die meserie.Als ik mijn gegevens invul komt er doodgewoon op dat die login niet bestaat.Maar bij staat er dan wel op mijn maandelijkse betalingen.


Beste veha,



Kunt u mij klantgegevens (telefoonnummer, klantnummer, login, ...) bezorgen,



zodat ik uw vraag kan overmaken aan de bevoegde dienst?





Met vriendelijke groeten,



Eva




Goede morgen Eva,



Bedankt voor je snelle reactie. Kan ik je mijn gegevens dmv een privébericht doorsturen en zo ja, hoe dan want ik vind mijn weg niet goed op deze site.



Alvast bedankt,



Veha


Veha, je moet eerst Eva aan je netwerk toevoegen ( hierboven klikken op het icoontje van Eva, dan kan je haar daar toevoegen en al direct een bericht sturen). Systeem werkt via PostvakIN bovenaan in de taakbalk van de Community. als ze geantwoord heeft komt er een (1) achter PostvakIN


Bedankt, dat ga ik dan meteen doen:D



groetjes,



Veha


Beste Veha,



Dossier 13121134 is opgemaakt.



U mag van de bevoegde dienst een antwoord verwachten.





Met vriendelijke groeten,



Eva




Hello



ik geraak niet op proximus ingelogd. heb reeds nieuwe paswoord gekregen maar geraakt niet binnen.



Tot nu ging dat perfect



Paula


beste Eva ik heb zoals nog anderen problemen bij het inloggen



ook met het account dan begint de boel van vooraf aan en ik blijf maar sukkelen ik raak dus niet binnen en zou graag foto's laten ontwikkelen



ik vraag dan weer een nieuw wachtwoord maar ik blijf even ver staan



het lukt me al maanden dus niet



Sos help mij aub



mvg Bea


Beste mensen





Bijmij probleem opgelost .ik heb een sms met code en plos werkte het dat wel



Paula


Beste https:///people/7729e0bec2,



Kunt u mij klantgegevens (telefoonnummer, klantnummer, login, ...) bezorgen via privé-bericht,



zodat ik uw vraag kan overmaken aan de bevoegde dienst?





Met vriendelijke groeten,



Eva


Reageer