Ik ben al jaren gebruiker bij belgacom , voor al mijn telecom oplossingen
Maar als ik probeer een 4g smartphone (in promotie ) probeer aan te kopen , via myproximus , wordt dat geweigerd .
En als ik naar een proximus center ga , lukt dat ook niet ( ze bellen naar ik weet niet waar en daar zeggen ze : openstaande rekening , maar in myproximus is het saldo 0 euro )
Ik heb dus een Mobistar abbonement ( ik wil dat niet , maar als proximus mij niet als klant wilt ? )
Kan iemand mij uitleggen hoe dat komt ?
Klantnummer xxxxx
P.s eind september is de smartphone bij mobistar afbetaald , dus als ik begin oktober bij proximus kan gaan , met veel plezier )
Bladzijde 1 / 1
best geen klantnummer in het openbaar zetten om misbruik te vermijden je kan dit via privé bericht doorsturen
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.