Beantwoord

Krijg email niet op nieuwe laptop

  • 21 January 2017
  • 3 reacties
  • 656 Bekeken

Ik probeer al een geruime tijd mijn email van skynet op mijn nieuwe laptop te zetten.
Enigste verschil is dat op de oude hij op pop staat en de nieuwe op imap
Maar wat ik ook doe ik krijg de email niet op mijn nieuwe laptop terwijl hij het op de oude perfect doet
iemand een idee?
icon

Beste antwoord door RobrechtB 21 January 2017, 18:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Welke foutmelding krijg je op de nieuwe pc ? Lukt het wel nog om op de webmail in te loggen ?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

Mvg,Robrecht
kan gewoon inloggen webmail
op de nieuwe vraagt hij telkens wachtwoord
Reputatie 7
Badge +4
Dit wil zeggen dat je niet het juiste wachtwoord hebt. Je kan je wachtwoord aanpassen via myproximus.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd_mailset/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/wachtwoord-van-uw-mailbox.html

Indien het niet lukt kan je ons callcenter contacteren via de 080022800 zei kunnen je wachtwoord resetten aan de hand van en recente factuur.

Mvg,Robrecht

Reageer