Skip to main content
Ik probeer al een geruime tijd mijn email van skynet op mijn nieuwe laptop te zetten.

Enigste verschil is dat op de oude hij op pop staat en de nieuwe op imap

Maar wat ik ook doe ik krijg de email niet op mijn nieuwe laptop terwijl hij het op de oude perfect doet

iemand een idee?
Welke foutmelding krijg je op de nieuwe pc ? Lukt het wel nog om op de webmail in te loggen ?



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html



Mvg,Robrecht
kan gewoon inloggen webmail

op de nieuwe vraagt hij telkens wachtwoord
Dit wil zeggen dat je niet het juiste wachtwoord hebt. Je kan je wachtwoord aanpassen via myproximus.



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd_mailset/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/wachtwoord-van-uw-mailbox.html



Indien het niet lukt kan je ons callcenter contacteren via de 080022800 zei kunnen je wachtwoord resetten aan de hand van en recente factuur.



Mvg,Robrecht

Reageer