Een paar weken geleden was mijn geld op mijn herlaadkaart ineens op terwijl ik niet veel belde en niet op het internet ging. Nu krijg ik elke dag een bericht dat mijn krediet ontoerijkend is, maar mijn 3G staat niet op en ik vind nergens waar er automatisch geld af kan gaan. Ik kan ook niet op mijn myproximus om te kijken waar het aan ligt.
Kunnen jullie mij helpen?
Indien Px op korte termijn (morgen) niet op het forum zou reageren misschien best een privé bericht met uw gegevens sturen via onderstaande link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Eventueel uw GSM instellingen controleren/aanpassen op basis van onderstaande info voor Ios, Android of Windows
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_surf_tips/particulieren/support/klantenzone/kosten-controleren/verbruik-opvolgen/tips-om-goedkoper-te-surfen.html
Een paar weken geleden was mijn geld op mijn herlaadkaart ineens op terwijl ik niet veel belde en niet op het internet ging. Nu krijg ik elke dag een bericht dat mijn krediet ontoerijkend is, maar mijn 3G staat niet op en ik vind nergens waar er automatisch geld af kan gaan. Ik kan ook niet op mijn myproximus om te kijken waar het aan ligt.
Kunnen jullie mij helpen?
Er zijn inderdaad heel veel mensen die problemen hebben met MyProximus en zeker met opvragen van verbruik.
Ik heb uit het verleden geleerd van altijd mobiel data uit te zetten van zodra ik die niet meer gebruik.
TUI:
* Tips
* mobiel internet onder controle
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.