Beantwoord

Krediet ontoereikend

  • 30 October 2017
  • 4 reacties
  • 744 Bekeken

Een paar weken geleden was mijn geld op mijn herlaadkaart ineens op terwijl ik niet veel belde en niet op het internet ging. Nu krijg ik elke dag een bericht dat mijn krediet ontoerijkend is, maar mijn 3G staat niet op en ik vind nergens waar er automatisch geld af kan gaan. Ik kan ook niet op mijn myproximus om te kijken waar het aan ligt.
Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door AkiW 6 November 2017, 16:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Indien Px op korte termijn (morgen) niet op het forum zou reageren misschien best een privé bericht met uw gegevens sturen via onderstaande link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Eventueel uw GSM instellingen controleren/aanpassen op basis van onderstaande info voor Ios, Android of Windows
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_surf_tips/particulieren/support/klantenzone/kosten-controleren/verbruik-opvolgen/tips-om-goedkoper-te-surfen.html
Een paar weken geleden was mijn geld op mijn herlaadkaart ineens op terwijl ik niet veel belde en niet op het internet ging. Nu krijg ik elke dag een bericht dat mijn krediet ontoerijkend is, maar mijn 3G staat niet op en ik vind nergens waar er automatisch geld af kan gaan. Ik kan ook niet op mijn myproximus om te kijken waar het aan ligt.
Kunnen jullie mij helpen?

Er zijn inderdaad heel veel mensen die problemen hebben met MyProximus en zeker met opvragen van verbruik.
Ik heb uit het verleden geleerd van altijd mobiel data uit te zetten van zodra ik die niet meer gebruik.
TUI:
* Tips
* mobiel internet onder controle
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

kan u mij het betreffend gsm nr doorgeven via privébericht? Ik kijk dit na voor u.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Mvg,

Aw
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

dossier nr 31566749 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover.

Alvast onze excuses voor het ongemak

Mvg,

Aw

Reageer