Skip to main content
Ik werk al jaren via de website van Proximus om krediet op mijn herlaadkaart te plaatsen (via Mastercard). Voor het eerst is dit niet gelukt! 14 dagen na opladen staat het bedrag nog steeds niet op mijn kaart. En niemand kan je contacteren hiervoor. De klantendienst is geen klantendienst maar antwoordapparaat dat meldt "binnen de 2 uur staat het krediet op je kaart". Vorige week bestond nog zoiets als de "chat". Via die chat werd mij beloofd dat het krediet binnen de 48 uur zou verschijnen. Een week later: nog steeds niets.

Binnenkort is mijn krediet op, en kan ik niet meer bellen ondanks dat ik betaalde! Wie kan helpen?
Laat me raden, dat bedrag is al zeker van je MasterCard afgegaan? In dat geval mag je dat zeker niet zo laten en dus bij de klantendienst blijven aandringen ofwel binnenspringen in een Proximus center en als dat allemaal niet helpt dan aankloppen bij de ombudsman.

Ondertussen hebben ze toch uw geld al ontvangen maar nog niks in de ruil gekregen, kijk, van zulke praktijken word ik toch kwaad van. 😠
Laat me raden, dat bedrag is al zeker van je MasterCard afgegaan? In dat geval mag je dat zeker niet zo laten en dus bij de klantendienst blijven aandringen ofwel binnenspringen in een Proximus center en als dat allemaal niet helpt dan aankloppen bij de ombudsman.

Ondertussen hebben ze toch uw geld al ontvangen maar nog niks in de ruil gekregen, kijk, van zulke praktijken word ik toch kwaad van. :@

Tegen wie zeg je het.... En niemand te bereiken op het nummer van de klantendienst... eindeloos bandje dat rondjes draait en geen antwoord is op je vraag. Ik vrees dat naar een Center gaan is, de enige optie zal zijn. Op dit moment ben ik inderdaad razend. Jaren tevreden van Proximus, maar wat ik nu zie gebeuren tart alle verbeelding

Reageer