Daar mijn schoonma in kortverblijf is en wellicht een vaste kamer krijgt in een zorgcentrum overwegen we om haar vaste lijn thuis op te zeggen; echter: graag zou ik de kostprijs kennen om die opnieuw te activeren in de toekomst mocht dit nog nodig zijn
Bladzijde 1 / 1
Ik moet je er wel op wijzen dat zij haar telefoonnummer zal kwijtspelen en als je daarna de vaste lijn opnieuw activeert dan zal zij een ander nummer krijgen.
Om te weten hoeveel die activatiekosten zal bedragen is het beste om naar de klantendienst nr 080022800 te bellen of in een Proximus center binnenspringen.
Om te weten hoeveel die activatiekosten zal bedragen is het beste om naar de klantendienst nr 080022800 te bellen of in een Proximus center binnenspringen.
Dag besix,
Wanneer je een aansluiting wenst is de activatiekost 59 EUR incl. BTW
Indien er nog binnenbekabeling of extra stopcontacten geplaatst moeten worden is dit ook extra te betalen natuurlijk.
Via onderstaande link kan je alle prijzen vinden.
http://www.proximus.be/nl/id_cr_warnland/particulieren/producten/r-orphans/wettelijke-vermeldingen.html
Wanneer uw telefoonnummer opgezegd wordt blijft dit maar tijdelijk vastgehouden (3 maanden).
Hierna kan dit toegekend worden aan nieuwe klanten.
Met vriendelijke groeten
Koen
Wanneer je een aansluiting wenst is de activatiekost 59 EUR incl. BTW
Indien er nog binnenbekabeling of extra stopcontacten geplaatst moeten worden is dit ook extra te betalen natuurlijk.
Via onderstaande link kan je alle prijzen vinden.
http://www.proximus.be/nl/id_cr_warnland/particulieren/producten/r-orphans/wettelijke-vermeldingen.html
Wanneer uw telefoonnummer opgezegd wordt blijft dit maar tijdelijk vastgehouden (3 maanden).
Hierna kan dit toegekend worden aan nieuwe klanten.
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.