Beantwoord

Korting "uw trouw beloond internet"


Reputatie 2
Badge
ik geniet al 3 jaar van deze 5euro korting wel jaarlijks aanvragen zoals ik altijd deed.
In januari dit jaar terug aangevraagd er werd dossier opgesteld en HET GING IN FEBRUARI allemaal in orde zijn.
factuur in februari was het weer van hetzelfde korting nergens te vinden, terug gebeld en terug hetzelfde liedje dossier opgemaakt en HET GING ALLEMAAL IN ORDE ZIJN VANAF MAART. Factuur van maart gekregen en tot grote verbazing terug GEEN korting te vinden ,
gebeld met klantendienst en plots is deze korting niet meer geldig..........
waarom zeggen ze dan 2 maand na elkaar het komt zeker volgende maand in orde, graag eens duidelijke uitleg waarom er daar dan gelogen word ?????????????
Zeer ontevreden klant
icon

Beste antwoord door HeidiE 14 March 2017, 11:14

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +1
ik geniet al 3 jaar van deze 5euro korting wel jaarlijks aanvragen zoals ik altijd deed.
In januari dit jaar terug aangevraagd er werd dossier opgesteld en HET GING IN FEBRUARI allemaal in orde zijn.
factuur in februari was het weer van hetzelfde korting nergens te vinden, terug gebeld en terug hetzelfde liedje dossier opgemaakt en HET GING ALLEMAAL IN ORDE ZIJN VANAF MAART. Factuur van maart gekregen en tot grote verbazing terug GEEN korting te vinden ,
gebeld met klantendienst en plots is deze korting niet meer geldig..........
waarom zeggen ze dan 2 maand na elkaar het komt zeker volgende maand in orde, graag eens duidelijke uitleg waarom er daar dan gelogen word ?????????????
Zeer ontevreden klant


Je mag al best tevreden zijn voor al 3 jaar € 5 korting per maand. Ik ben al heel lang trouwe klant en geniet nooit van een korting en er zullen meer trouwe PX klanten zijn die niets krijgen.
Reputatie 7
Badge +3
Hey Kieken10,

Ik heb nu zelf opnieuw de korting geactiveerd én deze staat actief vanaf 01/04/2017 tot 31/03/2018.

Er waren wat problemen met het toekennen, door ons nieuw facturatiesysteem, maar dit zou nu opgelost moeten zijn.

Geef je mij een seintje of het in orde is op je volgende factuur?

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 2
Badge
Hey Kieken10,

Ik heb nu zelf opnieuw de korting geactiveerd én deze staat actief vanaf 01/04/2017 tot 31/03/2018.

Er waren wat problemen met het toekennen, door ons nieuw facturatiesysteem, maar dit zou nu opgelost moeten zijn.

Geef je mij een seintje of het in orde is op je volgende factuur?

Groetjes,

HeidiE


Oke, ik hou het in de gaten en laat het u weten en krijg ik nog kredietnota voor deze maand aub
Het is toch mijn fout niet dat het bij jullie verkeerd loopt he !
Vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +3
Een creditnota kan ik hiervoor niet opmaken, de korting staat al actief voor 12 maanden. Grt, HeidiE
Reputatie 2
Badge
Maar ik vraag hem al 3 maand na elkaar en heb wel een gekregen in januari en februari................
Reputatie 7
Badge +3
Ik zie dat je inderdaad creditnota's ontvangen hebt zonder dat de getrouwheidskorting actief stond, dat was uiteraard niet de bedoeling. Deze creditnota's blijven uiteraard behouden, uit commercieel standpunt. Grt, HeidiE
Reputatie 2
Badge
Er werd mij elke keer beloofd dat het in orde was dus.......niet mijn fout dat ik 5 euro verlies
Reputatie 2
Badge
en als ge gelijk hebt ............dan krijgt ge geen antwoord meer
Reputatie 7
Badge +3
Ik verwijs graag naar de reactie van Antoon1 dat je al geniet van een uitzonderlijk voordeel, niet iedereen krijgt deze korting. Aan een korting zijn beperkte data en voorwaarden verbonden, je krijgt opnieuw 5 euro korting van 01/04/2017 tot 31/03/2018. Grt, HeidiE
Reputatie 2
Badge
Dit weet ik ook wel maar wat heeft iemand anders met mijn contract te maken, dit is geen vergelijking
waarom geven collega's van u mij dan in januari en februari wel een kredietnota en in maart krijg ik niets
en erbij vermelden dat ik NIET in de fout ben gegaan wel jullie.....................
Reputatie 7
Badge +1
Dit weet ik ook wel maar wat heeft iemand anders met mijn contract te maken, dit is geen vergelijking
waarom geven collega's van u mij dan in januari en februari wel een kredietnota en in maart krijg ik niets
en erbij vermelden dat ik NIET in de fout ben gegaan wel jullie.....................

Geef Kieken10 hier wel gelijk in. Als PX een afspraak met hem heeft moet die nageleefd worden. En tuurlijk zou ik als trouwe klant een korting willen hebben. Maar dat is niet.
Reputatie 2
Badge
Dit weet ik ook wel maar wat heeft iemand anders met mijn contract te maken, dit is geen vergelijking
waarom geven collega's van u mij dan in januari en februari wel een kredietnota en in maart krijg ik niets
en erbij vermelden dat ik NIET in de fout ben gegaan wel jullie.....................

Geef Kieken10 hier wel gelijk in. Als PX een afspraak met hem heeft moet die nageleefd worden. En tuurlijk zou ik als trouwe klant een korting willen hebben. Maar dat is niet.

tis nie voor iedereen gelijk é
Reputatie 2
Badge
Ik verwijs graag naar de reactie van Antoon1 dat je al geniet van een uitzonderlijk voordeel, niet iedereen krijgt deze korting. Aan een korting zijn beperkte data en voorwaarden verbonden, je krijgt opnieuw 5 euro korting van 01/04/2017 tot 31/03/2018. Grt, HeidiE

En heel graag eens antwoord op volgende bericht hieronder aub
want als klant gelijk heeft moeten jullie dit ook kunnen toegeven!!!!!!!!!!!!
Dit weet ik ook wel maar wat heeft iemand anders met mijn contract te maken, dit is geen vergelijking
waarom geven collega's van u mij dan in januari en februari wel een kredietnota en in maart krijg ik niets
en erbij vermelden dat ik NIET in de fout ben gegaan wel jullie.....................
Reputatie 2
Badge
@HeidiE

Dit is terug in orde nu na veel zagen
bedankt voor de oplossing 😆
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb vorige maand contact opgenomen met de klantendienst telefonisch: of mijn korting kon verlengd worden? Een heel vriendelijke mevrouw zei me dat ze eens ging kijken of het systeem dat ging aanvaarden en dat deed het. Ik kreeg een bevestigingsmail en de maand daarop was die korting al opnieuw van kracht. Het hoeft dus niet altijd moeilijk te zijn. 👍🏼
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb vorige maand contact opgenomen met de klantendienst telefonisch: of mijn korting kon verlengd worden? Een heel vriendelijke mevrouw zei me dat ze eens ging kijken of het systeem dat ging aanvaarden en dat deed het. Ik kreeg een bevestigingsmail en de maand daarop was die korting al opnieuw van kracht. Het hoeft dus niet altijd moeilijk te zijn. 👍🏼
Hoe kom ik aan een korting? Zou vorig jaar de mobile coverage extender gratis krijgen. Dit werd zelfs door PX telefonisch bevestigd. 3 Weken daarna kreeg ik een brief dat het niet doorging. Al vele jaren trouwe klant.
Reputatie 7
Badge +1
Je ziet het en dan wordt het stil. Eigenlijk pure discriminatie van PX. Sommige klanten krijgen korting maar vele klanten niet. Wordt tijd dat PX overgaat op een ander systeem zodat alle klanten kunnen mee genieten. En niet een paar. Dit is eigenlijk te gek voor woorden.
Reputatie 2
Badge
Je ziet het en dan wordt het stil. Eigenlijk pure discriminatie van PX. Sommige klanten krijgen korting maar vele klanten niet. Wordt tijd dat PX overgaat op een ander systeem zodat alle klanten kunnen mee genieten. En niet een paar. Dit is eigenlijk te gek voor woorden.

Wend je tot een medewerker é
die kunnen je helpen
Reputatie 7
Badge +1
Je ziet het en dan wordt het stil. Eigenlijk pure discriminatie van PX. Sommige klanten krijgen korting maar vele klanten niet. Wordt tijd dat PX overgaat op een ander systeem zodat alle klanten kunnen mee genieten. En niet een paar. Dit is eigenlijk te gek voor woorden.

Wend je tot een medewerker é
die kunnen je helpen


Al een paar keer gebeld. Helaas geen succes.
Reputatie 2
Badge
[quote=Antoon1]Je ziet het en dan wordt het stil. Eigenlijk pure discriminatie van PX. Sommige klanten krijgen korting maar vele klanten niet. Wordt tijd dat PX overgaat op een ander systeem zodat alle klanten kunnen mee genieten. En niet een paar. Dit is eigenlijk te gek voor woorden.

Wend je tot een medewerker é
die kunnen je helpen


Al een paar keer gebeld. Helaas geen succes.
Jammer
Reputatie 7
Badge +3
Dag Antoon1,

Ook voor jou activeren we de getrouwheidskorting voor 12 maanden, deze gaat in vanaf 01/05/2017. ;)

Groetjes,

HeidiE

Reageer