Beste
Ik heb een pack waar 2 gsmnrs in zitten met normaal hetzelfde tarief en dezelfde korting, maar nu wordt er maar op één gsmnr. de korting toegepast die we vroeger beloofd waren.
Hoe komt dit?
Vriendelijke groeten
Bladzijde 1 / 1
Beste Yves1975
Ik kan niet meteen zien wat de reden hiervan is.
Je kan ofwel bellen naar ons gratis nummer 0800/22800 waar we dit meteen kunnen zien.
Of ook een privébericht sturen naar Het Proximus Team met uw klantgegevens.
Met vriendelijke groeten
KoenN
Ik kan niet meteen zien wat de reden hiervan is.
Je kan ofwel bellen naar ons gratis nummer 0800/22800 waar we dit meteen kunnen zien.
Of ook een privébericht sturen naar Het Proximus Team met uw klantgegevens.
Met vriendelijke groeten
KoenN
"Of ook een privébericht sturen naar Het Proximus Team met uw klantgegevens "
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.