Vraag

Korting gsm-abonnement in pack

  • 1 June 2016
  • 2 reacties
  • 372 Bekeken

Hallo iedereen,

Momenteel hebben wij een Pack Maxi met daaraan 2 Smart+ 15-abonnementen gekoppeld. Voor elk van deze abonnementen krijgen we 5 euro korting per maand (was enkele jaren geleden een promotie). Omdat het ene abonnement vaak over de 120 inbegrepen belminuten gaat, dacht ik na over de mogelijkheid om dit abonnement over te zetten naar een Smart+ 25-abonnement. Nu krijg je blijkbaar 10 euro korting wanneer je een Smart+ 25 toevoegt in een pack. Ik vond echt niet terug of je een dergelijke korting ook krijgt wanneer je een bestaand gsm-abonnement in een pack aanpast. Stel dus dat ik een Smart+ 15-abonnement dat momenteel in mijn pack zit met 5 euro korting, wijzig in een Smart+ 25, krijg ik dan nog korting of moet ik effectief 25 euro per maand betalen, en verlies ik dan ook de 5 euro korting op het andere Smart+ 15-abonnement?

Vriendelijke groet,

Sophie

2 reacties

Blijkbaar niet goed gekeken, je krijgt slechts 5 euro korting bij een Smart+ 25-abonnement. Nu blijft mijn vraag natuurlijk: als ik een bestaand Smart+ 15-abonnement in een pack aanpas (naar een Smart+ 25), krijg ik dan nog steeds korting? En wat met het tweede abonnement in hetzelfde pack; ook een Smart+ 15, waarop destijds 5 euro permanente korting werd gegeven (de korting is tegenwoordig nog maar 2 euro)?
Reputatie 7
Badge +6
Mijn ervaring is dat, als je iets verandert in je pack, de andere prijzen automatisch aangepast worden aan de laatste/nieuwste packprijzen, dus ook de kortingen.
Misschien kan je daarom misschien beter eens naar een Proximus center gaan, om te zien of zij de voordeligste formule voor jou kunnen uitdokteren, of anders kan je wachten op een reactie van een medewerker hier.
MVG

Reageer