Beantwoord

Knopje WiFi bbox-3

  • 30 October 2016
  • 6 reacties
  • 294 Bekeken

Sinds kort kunnen wij WiFi niet meer aan/uit zetten met behulp van het knopje op de bbox-3.
Dit was echter heel handig omdat wij enkel WiFi aanzetten als het nodig is (wij hebben hier kleine kinderen en gaan uit van het voorzorgsprincipe).

Is er recent iets gewijzigd aan de software van de modem (update) waardoor deze functie uitgeschakeld werd?
Of zou het eerder een defect kunnen zijn? In dat geval is het raar want de modem is nog geen jaar oud.
Wat te doen?
icon

Beste antwoord door soul1972 30 October 2016, 15:05

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Bij mij werkt dat nog wél. Knopje wat langer indrukken en dan gaat hij wél uit.
Reputatie 3
Badge +1
bij mij werkt dat ook maar het kan zijn dat het in de modem uitstaat en dan werkt het knopje niet. 192.168.1.1 en dan inloggen
Bij mij werkt dat nog wél. Knopje wat langer indrukken en dan gaat hij wél uit.

Bedankt voor de reactie.
Helaas, ook bij lang duwen (zoals ik al gewoon was) lukt het niet meer om WiFi aan/af te zetten.
Via inloggen op 192.168.1.1 lukt wel maar dat is omslachtig omdat ik dan de computer nodig heb.
Reputatie 3
Badge +1
Bij mij werkt dat nog wél. Knopje wat langer indrukken en dan gaat hij wél uit.

Bedankt voor de reactie.
Helaas, ook bij lang duwen (zoals ik al gewoon was) lukt het niet meer om WiFi aan/af te zetten.
Via inloggen op 192.168.1.1 lukt wel maar dat is omslachtig omdat ik dan de computer nodig heb.


dat moet je maar 1x doen dan zou het met het knopje terug moeten werken
Reputatie 7
Badge +4
Het is mogelijk dat je knopje zelf defect is. Heb je al eens een reset van de modem gedaan ? Lukt het dan wel nog of ook niet ?

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Bij mij werkt dat nog wél. Knopje wat langer indrukken en dan gaat hij wél uit.

Bedankt voor de reactie.
Helaas, ook bij lang duwen (zoals ik al gewoon was) lukt het niet meer om WiFi aan/af te zetten.
Via inloggen op 192.168.1.1 lukt wel maar dat is omslachtig omdat ik dan de computer nodig heb.


dat moet je maar 1x doen dan zou het met het knopje terug moeten werken


Ik begrijp jouw redenering niet maar het knopje is op wonderbaarlijke manier terug beginnen werken.
Hoe kan dit nu dat als je inlogt op de bbox-3, WiFi aanzet en terug uitlogt dat het knopje terug begint te werken? Vreemd maar in ieder geval opgelost.

Reageer