Mijn vraag is eigenlijk waar jullie mee bezig zijn? Hier MIJN verhaal : op 13/8 rond 17u belde ik jullie technische dienst omwille van problemen met mijn draadloze TV-verbinding. Van op afstand bleek het probleem onoplosbaar en men raadde mij aan mijn decoder om te ruilen voor een nieuwe. Ik spoedde mij naar de Proximus shop op de Keyzerlei in Antwerpen en kwam daar aan te 17u50. Tot mijn verbazing was de shop reeds gesloten, de deur was op slot en het rolluik was half naar beneden. Er stond een Proximusmedewerker in de winkel die aan het bellen was en niet reageerde op mijn teken om de deur te openen. Om stipt 18u kwam hij naar buiten en antwoordde hij op mijn vraag waarom hij te vroeg had afgesloten dat het geen zin had open te blijven vanwege een internet panne. Hij weigerde mijn decorder alsnog om te ruilen omdat dat volgens hem niet kon zonder internet. Toen ik hem zei dat ik hierdoor 3 dagen geen TV kon kijken raadde hij me aan me snel naar het filiaal in de Jesusstraat te begeven omdat die 'op zaterdag tot 18u30 open zijn '. Daar aangekomen bleek dit een leugen, ze waren ook om 18u gesloten. In deze winkel ruilde ik uiteindelijk op 17/8 mijn decorder in voor een nieuwe. Enkele dagen later ontving ik een mail waarin stond dat ik door deze wijziging iedere maand 8€ extra diende te betalen. Ik belde naar de klantendienst om uitleg, maar de callcenteragente die ik na 20 minuten wachten te pakken kreeg kon me niet helpen. Ze zei me een collega te zullen raadplegen, maar in plaats daarvan legde ze in. Daags erna kreeg ik iemand anders aan de lijn die me vertelde dat ik mijn kooprecorder had ingeruild voor een huurrecorder en dat ze me dat in de winkel hadden moeten zeggen. Ze stelde me een commerciele vergoeding voor waarvoor ik bedenktijd vroeg. Toen ik gisteren teregbelde om deze compensatie te aanvaarden werd me via een bandje aangeboden dat ze me vandaag tussen 9u en 11u gingen terugbellen. En, u raadt het nooit: ze hebben me niet gebeld EN mijn nieuwe recorder heeft mijn technisch probleem niet opgelost... GOE BEZIG PROXIMUS !!!
Bladzijde 1 / 1
stuur mss best eens een privébericht zodat ze de zaak eventueel verder kunnen onderzoeken en je verder helpen met het analyseren waar eventueel het probleem zit:
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Was het wel de decoder die faalde? Het gaat over een draadloze TV transmissie, waren het niet de PLC adapters of de ruckus/bridge die de oorzaak waren van de problemen? Zijn die gereset geweest, incl. decoder/modem? enz...
Is uw oude decoder gedeactiveerd? Je kan daarvoor bellen naar de TD om dit te laten doen, tot 24u.
mvg
Is uw oude decoder gedeactiveerd? Je kan daarvoor bellen naar de TD om dit te laten doen, tot 24u.
mvg
dat zullen ze normaal altijd overlopen als je naar support belt, maar ik zal deze algemene procedure hier nog eens posten wat de helpdesk normaal ook overloopt.
Je kan best eens het volgende proberen:
1. Zet al je toestellen uit en trek de stekker uit van decoder, Bbox modem, PLC of Wifi Bridge
NB: PLC en/of Wifi Bridge als je deze eventueel staan hebt tussen BBOX en decoder
2. Wacht 20 seconden.
3. Start ENKEL de modem op en WACHT 10 minuten tot DSL ledje continu brandt.
4. Start nu je PLC of Wifi Bridge op en wacht 2-3 minuten.
5. Als alles is opgestart, kan je nu je decoder opstarten.
- als het nog niet lukt kan je de decoder nog een factory reset laten doen
NB: zie voor factory reset Decoder: Klik hier
Mocht dit allemaal niet baten dan kan je best eens bellen naar helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Als je belt ook altijd vragen hoeveel decoders er op je lijn geregistreerd staan, bij omruilen van decoder komt het vaak voor dat men de oude vergeten schrappen is wat invloed kan hebben op je TV mogelijkheden
FYI:
Algemene procedure bij decoder problemen
Je kan best eens het volgende proberen:
1. Zet al je toestellen uit en trek de stekker uit van decoder, Bbox modem, PLC of Wifi Bridge
NB: PLC en/of Wifi Bridge als je deze eventueel staan hebt tussen BBOX en decoder
2. Wacht 20 seconden.
3. Start ENKEL de modem op en WACHT 10 minuten tot DSL ledje continu brandt.
4. Start nu je PLC of Wifi Bridge op en wacht 2-3 minuten.
5. Als alles is opgestart, kan je nu je decoder opstarten.
- als het nog niet lukt kan je de decoder nog een factory reset laten doen
NB: zie voor factory reset Decoder: Klik hier
Mocht dit allemaal niet baten dan kan je best eens bellen naar helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Als je belt ook altijd vragen hoeveel decoders er op je lijn geregistreerd staan, bij omruilen van decoder komt het vaak voor dat men de oude vergeten schrappen is wat invloed kan hebben op je TV mogelijkheden
FYI:
Algemene procedure bij decoder problemen
Dag Alain,
Alvast de excuses.
Best kan je uw klangegevens doorsturennaar Het Proximus Team (
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Dan kunnen we alles voor je nakijken.
Alvast de excuses.
Met vriendelijke groeten
Koen
Alvast de excuses.
Best kan je uw klangegevens doorsturennaar Het Proximus Team (
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Dan kunnen we alles voor je nakijken.
Alvast de excuses.
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.