Beantwoord

Klantonvriendelijkheid en hoe klacht neerleggen?

  • 1 september 2016
  • 5 reacties
  • 347 Bekeken

Hoe leg je eigenlijk een klacht neer?
Van zodra je bij contact "klacht neerleggen" selecteert kan je niet mailen maar moet je telefoneren.
En wanneer je dan belt krijg je in dat keuzemenu eigenlijk nergens de optie om effectief" klacht neerleggen" te kiezen.
icon

Beste antwoord door Elsa 1 september 2016, 17:36

een optie kiezen waarbij niet gezegd wordt dat je moet telefoneren, en daar in het tekstbericht je klacht invoeren of je klacht via privébericht versturen
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Bekijk origineel

5 reacties

een optie kiezen waarbij niet gezegd wordt dat je moet telefoneren, en daar in het tekstbericht je klacht invoeren of je klacht via privébericht versturen
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
via http://www.ombudsmantelecom.be/nl/klacht-voor-bemiddeling.html?IDC=52
het probleem is dan dat je al het één en ander moet als bewijs kunnen leveren ook!
Elsa,

Ik heb een privébericht geschreven en dat is beantwoord door Koen.

Wat bewijzen betreft, jullie nemen het gesprek op, ik niet;-)

Maar goed, ik kan niet zeggen dat ik te klagen heb over proximus, maar de telefoon bruutweg neer smakken is er wel over.

Laat het ons hier maar bij houden,

Fijne avond nog,
Erwin
Erwin,

Persoonlijk moet ik zeggen dat ik tot hiertoe ook wel een goede ervaring heb met de mensen van de helpdesk, maar moesten ze de telefoon dicht smijten dan zou ik dit zeker en vast ook niet erg appreciëren en laat ons hopen dat het niet meer voorvalt en het mss een slechte dag geweest was voor deze operator, al wil ik het hiermee niet goedkeuren dat zeker niet, maar laat ons zeggen dan voor één keer vergeven ;-)
Voor u ook nog een fijne avond,
Elsa.

Reageer