Vraag

Klantnummer?

  • 12 June 2017
  • 4 reacties
  • 251 Bekeken

Beste
Ik merk dat mijn laatste factuur bijna dubbel zo hoog is als gewoonlijk. Ik krijg echter nergens toegang tot mijn factuur om te proberen te achterhalen hoe dat komt. Om mijn factuur te kunnen openen heb ik blijkbaar mijn klantnummer nodig. Vermits dat klantnummer op de factuur staat (die ik niet kan openen omdat ik het klantnummer niet heb) geraak ik geen stap verder. Kan ik via dit forum mijn klantnummer te weten komen aub?
Dank!

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hey derd,

Als je mij (via een privébericht) je naam, adres en geboortedatum doorgeeft, bezorg ik je je klantnummer.

Groetjes,

HeidiE
Beste Heidi, ik wil jou zeker mijn gegevens bezorgen, maar wat bedoel je met een privébericht, t.t.z. hoe kan ik je bereiken? Ik vind nergens op jullie site de mogelijkheid terug om rechtstreeks contact op te nemen (misschien ligt dat aan mij?), vandaar dat ik mijn vraag hier op het forum stelde...
Reputatie 7
Badge +6
Derd,
Sorry voor de verwarring. Je kunt een privébericht sturen door te klikken op deze link, je tekst in te geven in het voorziene veld, en vervolgens te klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Mijn collega's zullen jou zo spoedig mogelijk antwoorden.

Groeten,
Wim
Reputatie 7
Badge +4
Dag derd,

Wil je de factuur via My Proximus bekijken,

En heb je al een inschrijving gedaan via My Proximus?

Je kan ons via Het Proximus Team klantgegevens sturen en dan kijken we het voor je na.

Groeten

Koen

Reageer