Skip to main content
beste,





Ik heb onlangs een tab gekocht met een simkaartje.



Bij het bestellen en de registratie van die sim had ik echter gekozen de facturatie samen te koppelen met die van mijn GSM.





Dat is nu niet het geval. Ik kan ook nergens de nr van mijn tab op mijn GSM E-Services zetten omdat het niet dezelfde klantennummer is (als ik juist ben?)



Daarom wou ik toch even de Tablet-nr op zijn eigen E-Services registreren.



Als ik een volledige registratie doe verloopt alles goed tot op het einde, dan krijg ik een foutmelding Klantennummer bestaat niet.





Ik zou toch graag mijn tab op mijn E-Services hebben maar ik kan geen enkele manier vinden.





Kunnen jullie mij hier misschien mee helpen?





Yours sincerely,



Dimitri.

Beste Dimitri,



Kunt u via een privé-bericht uw klantgegevens (klantnummer, gsmnummer, e-mailadres, log-in) doorsturen aub ? Dan laat ik het even voor u nakijken.



Met vriendelijke groeten,



Eva




Reageer