klantnr.615794062

  • 24 April 2017
  • 1 reactie
  • 134 Bekeken

Reputatie 1
Beste Proximus,

Langs deze weg ga ik mijn ontevreden reactie eens zeggen dat ik zeker niet tevreden ben van jullie diensten. Jullie bieden de App myproximus die bij mij totaal niet werkt kan mijn factuur niet via deze app heb raadplegen. Onlangs hebben ze mij een IM8113475 die dienst had mij zogezegd gebeld maar geen telefoon gehad van die dienst(jullie klinken niet meer zo overtuigend meer) . Mijn dossier heeft nu testaankoop omdat dit niet de eerste keer is en ga mij ook eventjes informeren bij de concurrentie. Om mijn afrekening te sturen zijn jullie altijd eerst(nogmaals teleurgesteld)

1 reactie

Reputatie 1
Wat een bende cowboys werken bij Proximus dat zei tussen de soep en de patatten veranderen toepassen die totaal niet werken. Vandaag hoorden ik in 1 van jullie winkels dat er geen WiFi extender niet meer verkopen EEN SCHANDE. Alles via een technieker die technieker komt. Niet gratis wat een service naar klanten toe. In mijn ogen gaat Proximus daar slecht op vooruit en dit is ook de reden dat ik mijn dossier bij testaankoop en bij de ombudsdienst van de telecommunicatie. Dienst na verkoop dikke nul en is ook de reden dat ik met mijn producten naar TELENET ga.
Alvast bedankt Proximus voor de marginale service

Reageer