Skip to main content
ik ben meer dan 20 jaar klant geweest bij Belgacom/Proximus maar ben paar jaar terug om praktische redenen overgestapt naar ander Telecom bedrijf.

Ik wordt regelmatig opgebeld door de klantendienst met allerlei voorstellen.

Verleden week en vandaag ook nog ,echter konden /wilden ze me alleen in het frans aanspreken.

Op mijn verzoek om een nederlands te spreken ( ik woon al mijn leven lang in Antwerpen) kreeg ik antwoord dat ze dat niet konden en werd plots ingehaakt.Is in het verleden ook al gebeurd! Heb toen de klantendienst daarover een mail gestuurd en ze verontschuldigden zich daarvoor en zouden dit in toekomst niet meer doen.Blijkbaar hardleers! Hoe kun je nu klanten werven als je de taal niet kan/wil spreken??Zijn er nog personen in dit geval ?????
Dag Rameco,



Dat is inderdaad vreemd dat je in het Frans wordt aangesproken.



Als je mij via het Proximus Team klantgegevens stuurt kan ik nakijken of alles op NL staat in onze systemen.



Met vriendelijke groeten



Koen

Reageer