Vraag

Klantenservice ondermaats en maakt belofte niet waar

  • 11 November 2017
  • 1 reactie
  • 133 Bekeken

Donderdag 9/11 bel ik om 13.02 naar de klantendienst om een extra databundel te bestellen van 8GB wegens een technisch probleem met mijn vaste internetlijn. Zo kan ik mijn professionele activiteiten en services naar mijn klanten garanderen tot het moment dat mijn vaste lijn opnieuw actief is op 15/11. De telefoniste zegt mij dat ze de bijbestelling geactiveerd heeft en ik bedank haar vriendelijk.
Vandaag om 11u42 stel ik vast dat mijn inbegrepen databundel van 10GB overschreden werd, wat ook mijn inschatting was. Echter is de bijkomende bundel van 8GB niet geactiveerd. Het is een feestdag en als ondernemer werk ik door. Ik kan de klantendienst via het nummer 080022800 niet bereiken. Via myproximus kan ik de optie om extra databundels te activeren niet zien en dus ook niet activeren.

1. Belofte van de telefoniste proximus op 9/11 werd niet waargemaakt
2. Geen klantenservice beschikbaar vandaag zaterdag 11/11. Er is dus geen permanentie , ondaks dat er op de website staat "Ervaar onze kwalitatieve dienstverlening, zelfs op zondag."
3. Proximus is vandaag een bottleneck in mijn dienstverlening. Tijd om uit te kijken naar een betere dienstverlener die zijn beloftes waarmaakt.

Misschien kan een medewerker vandaag nog bewijzen dat dit een ongelukkig toeval is door ervoor te zorgen dat de extra databundel van 8GB actief is tegen vanavond.

1 reactie

TUI: vandaag feestdag en zondag zal er geen reactie komen op het forum je zal moeten wachten tot maandag
Moest er maandag dan ook geen reactie komen, kan je nog altijd een privébericht sturen,
doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst (vraag, probleem en klantgegevens) invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

Reageer