Ik ben redelijk gefrustreerd.
zondag kreeg ik ineens een bericht van proximus om te melden dat ik al 10€ over mijn budget zat door het internetgebruik. .
maandagmorgen ineens een sms dat ik al 48€ boven budget zat...
bij het nakijken online bleek dat ik ineens over een volume van maar 500 MB te beschikken terwijl ik een pack heb met 2 GB .
dus ik bel naar de klantendienst
daar vertelt een medewerkster mij dat ze op de hoogte zijn van het probleem , dat het een algemeen probleem is en iedereen dit heeft gekregen,
er zijn computer problemen en het systeem heeft een vergissing gedaan..
er zou geen factuur komen voor de 48 € , dat zou herberekend worden..
dus ik ben gerustgesteld
tot deze morgen, ineens weer een SMS met de melding, dat mijn verbruik nu al 60€ meer is, en dat dit het maximum is, internet wordt afgesloten ??!?!?!?!?!
dus ik bel naar de helpdesk,.. en krijg te horen , dat door onverwachte omstandigheden de klantendienst niet bereikbaar is.
sorry , maar dit kan toch niet ?
zijn er nog mensen met gelijkaardige klachten?
ten minste zou er iets van informatie Mogen komen op hun site.
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.