Skip to main content
Is het normaal dat de klantendienst telkens belooft om alles terug aan te sluiten en op te starten maar telkens niets doet? 24u later zelfde verhaal. Dag 4: zondag werkt klantendienst niet, technische dienst kan niets doen maar ziet dat het nog niet is geactiveerd..
Kan er eerlijk gezegd van meespreken, bij ons duurde het welgeteld 3 en een half maand voor alles eindelijk op orde was in de systemen van proximus..

Komt erop neer dat bij ons alles wat we besteld hadden in onze pack niet overeen kwam met hetgeen we kregen en dat heeft z'n lange tijd geduurd voordat dat in orde was.

Wij hadden hiervoor echter ook vaak gemaild en gebeld met de klantendienst, maar ons werd steeds verteld dat alles in orde was terwijl dat niet zo was.

Na lang mailen en doen hebben we dankzij een specifieke medewerker alsnog alles op punt gekregen, eind goed al goed..

Dit was dan ook de eerste keer dat we bij proximus zulke problemen ondervonden, in het verleden ook al versch. malen overgestapt en toen nauwelijks problemen ondervonden.
Op dat gebied heb ik zeker geen klagen, zelf al gebeuren er hier en daar wel fouten en die geburen bv ook frequent bij nieuw aansluitingen en als je iets aan je pack veranderd.

Maar altijd heb ik hiervoor enkel en alleen de helpdesk voor geraadpleegd en nooit moeten beroep doen op forum, twitter of Facebook, altijd werd dit op den duur opgelost,

Ik moet wel erbij vertellen dat je soms meerdere malen voor het zelfde moet bellen, sms wordt je het ook gewaar of je al dan niet met een ervaren rat aan de telefoon zit en als dit niet het geval zal ik ook niet nalaten van 's anderendaags terug te bellen en indien nodig nog een dag later opnieuw en dat kan inderdaad zeer veel verschillen tussen de ene operator tov de andere en ik bergrijp dit ook ergens wel tegen dat je alle details en trucjes kent ben je enkele jaren bezig.

Reageer