Klantendienst is onbereikbaar

  • 18 December 2017
  • 5 reacties
  • 487 Bekeken

Reeds voor de zoveelste maal is de Klantendienst niet bereikbaar ben nu opnieuw reeds 30 min aan de telefoon met steeds dat vervelende muziekje en tussendoor excuses voor het lange wachten. Een Klantendienst van mijn voeten ofwel allemaal in slaap gevallen . Dan komt plots de melding wachttijd langer dan normaal

Dedob

5 reacties

TUI:
eventueel nog via online contact formulier proberen als er hier ook op de lange duur niet moest gereageerd worden:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
Reputatie 2
Badge
voor technische problemen geraak je binnen, maar bv dienst facturatie is inderdaad onbereikbaar. heb vier dagen geprobeerd

mvg
Reputatie 2
Ik heb ook 4 dagen moeten proberen. Nu bel ik daarjuist rond 4u via mijn vaste lijn naar facturatie en ik moest welgeteld 10 seconden wachten en had iemand aan de lijn.
Zelfde hier. vragen over factuur blijven via mail, website en telefoon niet of onvolledig beantwoord.
Niet meer normaal.
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, het kan inderdaad soms druk zijn op onze telefonische klantendienst. Waarmee kan ik u via deze weg helpen? Mvg, Aw

Reageer