Na 20j trouwe klant mijn GSM overgezet naar Telenet. Na omschakeling nog steeds diverse facturen.
Opheldering via klantendienst: hopeloos! Na 48 min wachten opgegeven. Zo zullen de statistieken van klantwaardering weer stijgen, want klachten worden gewoon niet behandeld ! Nooit meegemaakt !
Bladzijde 1 / 1
Ter info: Mocht er op korte termijn geen reactie komen van Px medewerkers op dit forum:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
klik JA - Ik ken mijn telefoonnr - Ik heb een vraag over mijn factuur - bv. Een klacht indienen - onderaan rechts van de pagina : e-mail ons
P.S.
In www.crdc.be vind u de huidige operator van uw telefoonnr mocht dit eventueel nodig zijn om misverstanden uit te sluiten
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
klik JA - Ik ken mijn telefoonnr - Ik heb een vraag over mijn factuur - bv. Een klacht indienen - onderaan rechts van de pagina : e-mail ons
P.S.
In www.crdc.be vind u de huidige operator van uw telefoonnr mocht dit eventueel nodig zijn om misverstanden uit te sluiten
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.