Beste,
Ik probeer al sinds deze morgen jullie klantendienst te bereiken.
Zowel via het 0800 nummer als het 6000 nummer krijg ik steeds problemen.
1e oproep rond 9uur : na 37 min krijg ik de overbezettoon, 2de oproep : idem na ongeveer 20 min , ..... en ga zomaar door, telkens snellen krijg ik deze toon.
NU na 12u nog steeds hetzelfde met dit verschil dat ik ook nog een steruggebeld wordt met de vraag deel te nemen aan een tevredenheidslijst ????, ik kreeg zelfs niemand aan de lijn !
Wat is er aan de hand. ?
Sofie
Bladzijde 1 / 1
Geachte,,
Betreft : creditnota 6290325964
klantnummer :608290115
Telefoon werd opgezegd wegens overlijden van mijn moeder Denise van den Berghe.
Het bedrag van de creditnota dient gestort te worden op rekening van de erfgenamen zijnde :
Van Landeghem-Van Landeghem reknr. BE17001665686121
Dank bij voorbaat
Annick Van Landeghem
Betreft : creditnota 6290325964
klantnummer :608290115
Telefoon werd opgezegd wegens overlijden van mijn moeder Denise van den Berghe.
Het bedrag van de creditnota dient gestort te worden op rekening van de erfgenamen zijnde :
Van Landeghem-Van Landeghem reknr. BE17001665686121
Dank bij voorbaat
Annick Van Landeghem
Klantendienst is momenteel duidelijk overbelast. En in de BCC weten ze van toeten noch blazen. Vandaag geweest om die extra 100MB 3G data op mijn GSM te laten activeren in mijn oud pack. Beweerde die kerel dat dat alleen kon door in een nieuw Comfortpack te stappen. Toen ik uitlegde dat dat niet klopte (uitleg muisje en Ricy), deed hij alsof ik maar wat fantaseerde. Ik ben dan maar kwaad weggegaan en heb hem gezegd dat hij zijn nieuw pack kon steken waar de zon nooit komt.....jullie weten wel...ik zie het nog wel tot er meer duidelijkheid over is.
Ik heb vandaag contact gehad met de klantendienst van Belgancom nog nooit van mijn leven ben ik zo onvriendelijk te woord gestaan.
Het is een schande voor BELGACOM dat ze zulke onbeleefde onbeschofte mensen in dienst nemen (dat noemen ze dan klantendienst).
Graag zou ik eens willen weten waar men terecht kan met klachten over de sservice van Belgacom.
Het is nochthans een vrije markt, men zou beter de klanten die ze hebben eens wat vriendelijker bedienen.
Een ding is zeker ik ga met alles weg bij Belgacom.
Kan iemand mij laten weten waar ik terecht kan met klachten.
Vriendelijke groeten.
Rita
Het is een schande voor BELGACOM dat ze zulke onbeleefde onbeschofte mensen in dienst nemen (dat noemen ze dan klantendienst).
Graag zou ik eens willen weten waar men terecht kan met klachten over de sservice van Belgacom.
Het is nochthans een vrije markt, men zou beter de klanten die ze hebben eens wat vriendelijker bedienen.
Een ding is zeker ik ga met alles weg bij Belgacom.
Kan iemand mij laten weten waar ik terecht kan met klachten.
Vriendelijke groeten.
Rita
klachten schriftelijk naar Koning Albert II-laan 27 - B-1030 Brussel.
of via contactformulier op website
http://support.nl.belgacom.be/app/ask
mvg
of via contactformulier op website
http://support.nl.belgacom.be/app/ask
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.