Beantwoord

Klantencontact betreft factuur

  • 10 April 2017
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

Ik probeer nu al een tijdje klantencontact te krijgen voor m'n tv en internet het nummer waar ik naar doorverwezen wordt betreft mijn mobiele telefoonrekening etc
Allemaal lastig en onhandig voor een simpel klantencontact ..!! En dat heb ik ni nodig . Het volgende Er is namelijk een rekening dubbel overgemaakt 74,39 en eentje moet teruggestort worden of wordt dit dan verrekend met de volgende maand????
icon

Beste antwoord door frank 10 April 2017, 17:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Als je teveel hebt gestort dan komt in mindering van volgende factuur.
Normaal wordt dat niet teruggestort. Je zal dat zien op de volgende factuur
Hallo Bicardi,

Daar moet je u inderdaad, zoals Frank ook aangeeft, geen zorgen over maken en wat je teveel gestort hebt wordt inderdaad van de volgende factuur (facturen) afgetrokken.

Mvg,
Reputatie 7
Badge +3
Hallo, ik heb je klantgegevens en het teveel betaalde bedrag teruggevonden. sorry dat je de klantendienst niet kan bereiken, maar via deze weg kunnen we je ook helpen.

Er zijn 2 mogelijkheden : (zie ook berichtje Frank en Martin): als je het bedrag laat staan, wordt dat automatisch op de volgende aanrekeningen verrekend tot je het hele bedrag hebt teruggehad. je kan ons ook vragen om het bedrag nu terug te storten. laat maar weten wat je wil.

Groetjes, Tina

Reageer