maai,effe verschoten,zijn overgestapt van telenet na bezoekje belgacom medewerker:
heb nu rekening van 382€ !!! gekregen,ondanks belofte dat alles !! gratis was , want dit was een actie om oude klanten terug te krijgen !!ik had gezegd dat als hij er kon voor zorgen hetzelfde van telenet bij belgacom te hebben ,en dit zonder kosten voor 3 tv , geen probleem ,dit kon allemaal , wat blijkt nu :aankopen van al die adapters 2x mono en 1 plc duo voor een totaal van 184.95€ ,en ik zou NIKS moeten betalen volgens ons gastje (wel de huur voor de decoders ) .dit stond allemaal op een a4 ,dat hij nadien wel handig heeft meegenomen !! schandalig om zo onwetende mensen te kloten,zeg dan gewoon eerlijk hoeveel en voor wat je zou betalen,maarja dan was ik niet overgestapt natuurlijk. oftewel weten die mannen het zelf niet ,want zelfs de dienst oproepherkenner zat standaard zogezegd in ons pack ,ook niks van waar .
spijtig dat ik nu met een peperdure rekening zit en dit net voor ons verlof ,verdomme !!!!
Bladzijde 1 / 1
Hmm niet helemaal akkoord. Die adapters zijn idd steeds betalend.
bel best eens met de klantendienst op 0800 22 800 en doe RUSTIG je verhaal.
bel best eens met de klantendienst op 0800 22 800 en doe RUSTIG je verhaal.
dat klopt axs, maar de vraag is wie geeft die beloftes gemaakt dat ze gratis zouden zijn? iemand van belgacom zelf? wellicht niet, maar die mensen die aan huis komen zijn onafhankelijke verkopers en die komen er bij mij alvast niet in
mvg
mvg
hallo, ik werd nochtans door iemand van belgacom gecontacteerd ,die vroeg dat ze iemand mocht sturen om eens een voorstel te doen om oude vroegere klanten terug te doen komen . had alles van facturen enz. van telenet naast de voorstellen van belgacom gelegd,met de vermelding van de 3 tv 's !! dat dit momenteel de reden was dat we niet zouden overstappen omdat we via belgacom tv niet op de andere kamers konden kijken ,zonder decoders enz., (via telenet leg je gewoon een kabel naar zoveel plaatsen je wil .) enfin , dit kon nu wel enkel en alleen nu via deze actie gratis ,wel heeft hij vermeld dat we de huur voor die decoders moesten betalen ,wat logisch is . dus ja waarom zouden we hem niet geloven hé ,ze moeten iets doen om ons te overtuigen dachten we .......
beste
belgacom komt normaal niet aan huis hun contracten aanbieden, daarvoor doen ze beroep op andere firma's. dus hoogst waarschijnlijk heeft u een onafhankelijke verkoper aan de deur gehad (die zich voorstelde als zijnde van belgacom te zijn), die evengoed stofzuigers of tapijten komen verkopen aan huis. hun job is zoveel mogelijk contracten verkopen, waarop ze hun percentage hebben.
heb je soms de gegevens van die verkoper en zijn directe link met belgacom? zijn belofte (A4) heeft hij alvast meegenomen nu het contract getekend is
mvg
belgacom komt normaal niet aan huis hun contracten aanbieden, daarvoor doen ze beroep op andere firma's. dus hoogst waarschijnlijk heeft u een onafhankelijke verkoper aan de deur gehad (die zich voorstelde als zijnde van belgacom te zijn), die evengoed stofzuigers of tapijten komen verkopen aan huis. hun job is zoveel mogelijk contracten verkopen, waarop ze hun percentage hebben.
heb je soms de gegevens van die verkoper en zijn directe link met belgacom? zijn belofte (A4) heeft hij alvast meegenomen nu het contract getekend is
mvg
Beste marc.1360,
Graag ontvang ik van u klantgegevens (klantnummer, telefoonnummer, factuurnummer, ...) zodat ik uw opmerkingen kan overmaken aan de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Graag ontvang ik van u klantgegevens (klantnummer, telefoonnummer, factuurnummer, ...) zodat ik uw opmerkingen kan overmaken aan de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Lijkt me inderdaad niet erg bonafide.....alleen de PLC-adapters zijn normaal (toch voor 3 TV's, afhankelijk van het feit of ze allemaal met PLC's op de modem aangesloten zijn of maar 2 + een rechtreekse kabel). Activering en installatie (afhankelijk van nodige werken) zijn bij bepaalde promo's soms wel gratis. 3 TV's lijkt me niet zo evident, want een aansluiting op VDSL2 met de hoogste capaciteit is nodig.
Totaal factuur van 382€ is moeilijk te beoordelen als je geen details hebt over periodes en genomen opties voor telefoon/internet/TV.
Totaal factuur van 382€ is moeilijk te beoordelen als je geen details hebt over periodes en genomen opties voor telefoon/internet/TV.
wat die verkoper betreft ,het dubbel is niet zo goed leesbaar hé , [bericht aangepast door moderator] ..of zoiets mvg
Moderator: gelieve geen persoonlijke gegevens van anderen te delen. Dank u.
Moderator: gelieve geen persoonlijke gegevens van anderen te delen. Dank u.
die naam moet je hier niet posten zenne, ik bedoel maar dat die verkopers die aan huis komen niet van belgacom zelf zijn.
mvg
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.