Vraag

Klant worden = onmogelijk?

  • 19 December 2016
  • 1 reactie
  • 236 Bekeken

Al bijna maanden probeer ik over te schakelen van telenet naar een Tuttimus pack. Ik ben intussen ten einde raad... al uren gebeld met klantendienst. Niets komt in orde!
Telkens ik bel vinden ze niets meer terug van vorige contactnames.
Tv werd geleverd, samen met sim-kaart. Zelfde dag komt technieker, hij kan niet aansluiten, lasser moet komen. Hij weet niet waarvoor Simkaart dient. Telefoon naar klantendienst, simkaart is nieuw gsmnr. Ik geef duidelijk aan dat dit niet de bedoeling is, ik wil huidig nr behouden. Zeker een half uur aan telefoon, hij noteert alles. Ik wil ook nr vaste lijn behouden. Hij verzekert me dat het in orde komt. Ik vraag afspraak voor lasser, op maandag of woensdag. Ze zullen me voor beide zaken contacteren. Daarna sms met afspraak op dinsdag!!!
Week erna, niets gehoord, neem zelf terug contact. Medewerkster vindt niets terug van vorig contact. Nadat ik alles opnieuw uitgelegd heb wordt lijn verbroken, zonder antwoord dus. Opnieuw gebeld, weer alles uitgelegd, weer niets terug te vinden, alle info opnieuw gegeven. Medewerkster verzekert me opnieuw dat het in orde komt. Ze zal nieuw nr opzeggen en ook eventuele kosten. Ze zal nieuwe simkaart opsturen voor overdracht. 2 weken later: geen simkaart, wel factuur voor nr dat ik niet gebruik!!! Ze zouden me contacteren voor nieuwe afspraak, is niet gebeurd. Zelf via sms afspraak geannuleerd. Daarna telefoon om geannuleerde afspraak te bevestigen!!! Onvoorstelbaar... dan toch nieuwe afspraak kunnen maken. Intussen nog geen simkaart dus, daarnet opnieuw gebeld. Na 20 min iemand aan de lijn... onvriendelijk: je hebt toch zelf nieuw nr gevraagd? Ik: neen, met het hele verhaal. Zij: dat kan niet
Uiteindelijk heb ik dichtgelegd. Ik heb het echt gehad! Wie kan me helpen???

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Miebske,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, adres, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Reageer