Vraag

Klant worden met behoud van nummer

  • 30 August 2017
  • 1 reactie
  • 256 Bekeken

Beste,

Ik zou graag online een abonnement bestellen, en had hier graag wat extra informatie over gehad.
Voorlopig ben ik nog klant bij telenet, maar omdat er geen bereik is op mijn huidige werkplaats, zou ik me graag bij proximus aansluiten.

Nu, ik ben bewust dat ik ook naar de winkel kan gaan, en die dag met het kaartje kan buitenwandelen.

Graag zou ik het toch online doen, maar vroeg me af hoe lang het dan zou duren eer het kaartje er zou zijn.
Ook zou ik graag weten, of mijn abonnement bij telenet al geannuleerd word tijdens de zending, of pas wanneer ik het kaartje thuis ontvang.

Alvast bedankt!

Mvg,



Ruud Loos

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
***
Uw gsm-nummer behouden wanneer u klant wordt bij ons
Behoud het nummer van uw gsm wanneer u naar ons overstapt. Het overzetten van een nummer is gratis tussen alle Belgische operatoren: Orange, Base, enz.
Als u online of via telefoon bestelt, dan kunt u gewoon tijdens uw bestelling aangeven dat uw huidige nummer wilt blijven gebruiken.
Als u in een verkooppunt bestelt, dan moet u een overdrachtsaanvraag invullen. Vergeet niet om uw identiteitskaart en de laatste factuur van uw vorige operator (als u een abonnement had) mee te brengen.
De overschakeling wordt uitgevoerd binnen de 24 uur
***
Betrokken Proximus pagina:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_call_nb_port_new_network/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/gsm-nummer-behouden-wanneer-u-klant-wordt.html

Uw Telenet aansluiting blijft uiteraard actief tot overschakeling effectief uitgevoerd wordt

Persoonlijk zou ik of naar een telefoonwinkel gaan of online een aanvraag indienen (kwestie van iets in handen te hebben als het eventueel zou fout lopen)

Reageer