Klant worden is een ramp

  • 20 November 2017
  • 1 reactie
  • 221 Bekeken

Na jaren ben ik de steeds hoger wordende prijzen en de slechter wordende kwaliteit van de dienstverlening van Telenet echt beu.

Ik wil daarom van Wigo overschakelen naar Tuttimus, maar blijkbaar gaat dat van het kastje naar de muur. Altijd klopt er iets niet, waardoor alles terug opnieuw kan beginnen.

Ik word er stilaan radeloos van. De ene keer is alles genoteerd en ging ik wel iets van de technische dienst horen voor een afspraak voor aansluiting.

Ik krijg altijd papieren met een pak fouten. Vooral mijn vaste lijn, waar ik het voor deed, omdat die deels mijn broodwinning is, schijnt niet simpel te zijn.

Alle gegevens zijn doorgegeven, maar blijkbaar loopt alles in het 100. Ik moet maar bellen en ruiken wat er fout loopt. Na tig pogingen ben ik het stilaan beu.

Blijkbaar zijn er nog technische problemen, waar men mij niet over kan inlichten, dus moet ik morgen weer bellen.

Ondertussen werken mijn Telenet diensten terug. Zijn er hier nog mensen die na al dat gehakketak het uiteindelijk opgegeven hebben om over te schakelen? Ik sta stilaan op dat punt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hey Martine77, mijn excuses voor de late reactie. Ik heb je nieuwe topic net gelezen en beantwoord. Jammer dat dit zo gebeurd is. Kan je me alsnog even je gegevens doorsturen via privébericht naar het naar Het Proximus Team. Dan kan ik dit even onderzoeken en kijken wat er is misgelopen.

Reageer