Skip to main content
Begin februari van dit jaar word ik gecontacteerd door proximus ... Daar ik in april verhuis accepteer ik een bezoek. De provider maakt mij niet echt uit, ik zat bij telenet voor internet en mijn gsm was base ...

Begin februari komt er een vriendelijke man langs die een mooi voorstel uitwerkt en nog eens aanhaalt dat proximus gaat voor kwaliteit en hoge dekkingsgraat van ontvangst gsm (de beste van belgie), supersnel internet, 3 maanden gratis nettflix enz. enz. .....

Ik teken een Bizzmobile X-large (pack internet +tv+ telephony + internet).

De verkoper stelt voor om de instalatie van tv vaste telefoon en internet op 31/03 te laten doorgaan, klaarblijkelijk een fluitje van een cent ..... Helaas ...

1.) ik ben proximus, mijn gsm toch al, mijn antwoordapparaat krijgt men echter niet aan de praat ... Ik heb dit dagelijks verschillende keren nodig (groothandel in vlees) , na vele uren getelefoneer en dagenlang blijven aandringen blijkt er iets fout gelopen te zijn, er stond iets op inactief ... Strange ... Dus eindelijk een werkend antwoordapparaat op mijn gsm na denk ik 2 weken .... Klanten mislopen en uren kwijtgespeeld op jullie zalige 080022520 .....

2.) technieker komt langs op 31/03 iets voor 12 uur , hij vindt geen aansluiting zegt hij tegen een werkman die bijna 4 uur op hem gewacht heeft .... Er moeten lassers komen, het voetpad moet opengebroken worden .... Ik heb een bedrijf dat online vlees verkoopt en heb geen wifi ....

Mijn burelen gevestigd in mijn achterhuis hebben geen wifi en een heel slechte GSM-ontvangst ...

3.) Ik verhuis de dag nadien ... mijn bedrijf ook ..... Bij proximus kan men mij niet verder helpen, wij kunnen niets aan de planning van de lassers doen, enz. enz . .....Rampzalig voor mij en mijn bedrijfje.

Ze zullen hun best doen zegt men aan telefoon, concreet kan men echter niets meedelen ... Ik blijf bellen en aandringen tot ik te horen krijg dat er op 6 april iemand zal langskomen ....Die lossen alles op mijnheer .....

4.) De vriendelijke ploeg is er al om 7.30 uur, topmensen, graven mijnheer, we zijn alvast begonnen,

tot ik de technieker mee naar binnen neem en de kabel toon .... Hier moet niets gegraven worden ....

Deze mensen zorgen voor tv, internet, wifi ....Mijn zoontje zal blij zijn, eindelijk TV bij papa ... De code van netflix ... OH die nog niet ontvangen, geen zorgen, valt snel in uw brievenbus ... Ja lieve zoontje, netflix komt er zo aan ..... GSM ontvangst blijft echter een ramp ...We zullen het melden ....

5.) Na alweer een proximustelefoontjevoor de code van netflix en gsmontvangst raad men mij aan een versterker te gaan kopen .... Na bijna een uur aangeschoven te hebben in de proximuswinkel heb ik het toestel ....(5€ huur per maand mijnheer ....). Ik koop dan ook nog een vast toestel, het werkte niet met mijn oude telefoon en dacht dat deze stuk was .....

6.) Toestel geinstalleerd, ontvangst gsm iets beter maar de lijn valt regelmatig weg, vast toestel werkt niet .... toch ff mijn favoriete 0800 nummer gebeld .... weer verschillende malen uren aan telefoon gehangen, heeft u de telefoon wel juist geinstalleerd , ....Achterhuis geen of nauwelijks ontvangst ...... Netflix komt eraan zoon .... denk ik ....na nog vele telefoontjes eht verlossende antwoord, er komt gratis, jawel U leest het goed een service-technieker langs die al de problemen oplost ... op 02/05 tussen 8 en 12 ... Ik vraag of het iets konkreter kan ... blijkbaar niet ...

12 uur, 4 uur gewacht, niemand .... terug mijn favoriet 0800 nummer gebeld ...De technieker komt later .... zit nog bij een andere klant ...... En dan is de emmer echt vol .... Hij belt mij op, vriendelijke persoon komt rond 17 uur, dan ben ik terug thuis (heb veeeeeeeel werk).

GSM binnenshuis werkt nu prima ... achterhuis bijna geen ontvangst, lijn valt steeds weg ... als ik naar buiten ga of terug in mijn huis ga ben ik meermaals de lijn kwijt ....

Vast nummer werkt niet, .... is blijbaar een faxlijn van .... geen idee zegt men mij

Netflix, de code wordt opgestuurd mijnheer ....

Vandaag ... opgebled door proximus, uw vast nummer was van een andere klant van een andere provider .... Er is iets misgelopen ... U krijgt vandaag nog een nieuw nummer ... Mijn klanten hebben mij al een maand niet kunnen bereiken op dat nummer ..... Gsm in het achterhuis doet het niet, quasi geen bereik, netflix niets ontvangen, sorry zoontje van 9 ....

Een schadevergoeding zou hier op z'n minst op zijn plaats zijn, welgemeende excuses ook ...

Dit heb ik nog nooit meegemaakt, een schande.

Als dit niet op korte termijn opgelost wordt zie ik mij genoodzaakt om op een andere manier dit openbaar te maken .....
Dag jurgenpeel,

Alvast mijn excuses voor het ongemak. Stuur je via privébericht even je klantgegevens door voor nazicht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Jurgenpeel

Ik begrijp jouw frustratie en onbegrip volledig. Bij ons is dit 'spel' ook al 5 maanden aan de gang. Het zelfs eenvoudig overzetten van een Telenet vast toestelnummer naar Proximus lukt niet en daardoor loopt ons order vast. Daarmee kan je het dan als klant stellen. 'Het order zit muurvast mijnheer, we zullen een klacht indienen. Binnen de 14 dagen is dit opgelost. 4 maanden, uren 0800 nummer bellen en steeds andere medewerkers klantendienst met andere verhalen later... nog steeds geen overdracht vast nummer, werkende MyProximus, mogelijkheid om extra decoder aan te vragen en ondertussen heeft onze GSM lijn het ook al opgegeven...

Ik hoop voor u dat uw probleem ondertussen van de baan is, maar indien niet wil ik u via deze weg toch van Proximus klant tot Proximus klant aangeven dat dagen snel maanden worden.
Dag Kristof,

Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik het voor je na.

Alvast excuses

Mvg,

Koen

Reageer