Skip to main content
Via deze weg wil ik een klacht melden; na meerdere keren gebeld te hebben met jullie klantendienst is een dossier opgemaakt. Situatie als volgt: op 06/05/17 naar Proximuswinkel te Mechelen geweest voor de aankoop van een smartphone Samsung Galaxy A3 2017 mét abonnement. Resultaat: gsmnr geblokkeerd (achteraf brief ontvangen cfr opzeg contract + factuur met kosten contractbreuk) EN zonder ons medeweten werd ons lopende pack Internet + TV + telefonie opgezegd en overgezet in Familus! Dit hebben wij allemaal niet gevraagd! Graag nazicht en rechtzetting van de doorgevoerde - niet gevraagde - wijzigingen aub!!
Daq Jan, werd je pack omgezet zonder eender welke communicatie of vraag? Wil het graag onderzoeken, ontvangen alvast graag wat meer van je gegevens via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, alvast onze excuses voor de situatie! Groetjes, Nicky

Reageer