Vraag

Klachtenopvolgingsnummer

  • 27 October 2017
  • 2 reacties
  • 231 Bekeken

Bij het indienen van een klacht, ontvang ik keurig een bevestigingsmail met een nummer van het dossier. So-far-so-good ! Als ik echter ook keurig factuur ontvang, zie ik geen wijzigingen dus wil eens gaan kijken naar de klachtenopvolging en het nummer dat mij werd gegeven. Dit kan je echter NERGENS invullen op de site of my proximus ... Dus wat nu te doen, betalen en afwachten ????

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste

In principe zou www.proximus.be - My Proximus - Mijn Support - Klachten -Mijn klachten - u een overzicht moeten bieden van uw lopende en afgesloten klachten (met klachtnr)
Wel is het zo dat op MyProximus na een tijd (weet niet meer vanbuiten hoelang, paar weken?) een klacht verdwijnt als lopende klacht zelf al is die niet afgesloten en allen wil zeggen dat deze verder onder behandeling is bij de bevoegde dienst, raar maar waar ;-)
Dus best op tijd in MyProximus de klachtnummer noteren voor later indien je de klacht nog eens wilt aanhalen als die niet afgewerkt is en de oplossing uitblijft, en je dit nummer als ref. kan meegeven, al kennen ze die in principe wel bij proximus.

Reageer