Als businesskklant hebben wij proximus gevraagd om onze verhuis per 1/12 volledig te regelen.
Bij nader inzien heeft proximus maar 1 analoge lijn overgezet... de rest is men 'vergeten'.
Dus opnieuw gecontacteerd via klantendienst (na 33 minuten wachten!!!) en men zal dit in orde brengen .... over 14 dagen!!!!
DIT KAN NIET!!!
Hoe moeten we dit aanpakke....????:@
Bladzijde 1 / 1
Dag hugues_08
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we het meteen voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we het meteen voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.