Beantwoord

Klachten via MyProximus

  • 7 November 2016
  • 5 reacties
  • 614 Bekeken

Onlangs heb ik op 27/10/2016 en 31/10/2016 2 klachten ingediend wegens onregelmatigheden van Proximus TV en in het bijzonder de opnames.
Eén van de klachten zou gisteren (06/11) in z'n geheel afgesloten (en dus ook behandeld) moeten zijn.
Tot op heden nog niets gehoord.

Hopelijk wordt er gehoor gegeven aan zulke klachten en ontevredenheden.
icon

Beste antwoord door Joel M 9 November 2016, 15:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag rsca_rsca,

De technische diensten werden op de hoogte gebracht per e-mail en er werden technische interventies aangevraagd. Ben je inmiddels al gecontacteerd door de technische dienst?

Er loopt sinds vandaag een nieuw dossier voor een compensatieaanvraag.

Groetjes,

Antonella
Dag rsca_rsca,

De technische diensten werden op de hoogte gebracht per e-mail en er werden technische interventies aangevraagd. Ben je inmiddels al gecontacteerd door de technische dienst?

Er loopt sinds vandaag een nieuw dossier voor een compensatieaanvraag.

Groetjes,

Antonella


De meeste problemen inzake opnames zijn opgelost. Van een compensatie tot op heden nog niets concreets gehoord.
Reputatie 7
Badge +3
Dag rsca_rsca,

Voor een compensatie is er een dossier 28841228 aangemaakt.

De dossierbeheerder gaat zelf contact met u opnemen binnen de 10 dagen.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Er staan inmiddels 5 klachten open (er is er net 1 bijgekomen van een factuur die langs geen kanten klopt) en op geen manier een reactie of een oplossing. Bijzonder jammer, net zoals het weer buiten......
Reputatie 3
Badge
Dag rsca_rsca,


Een collega zal je zo snel mogelijk contacteren als de dossiers behandeld zijn.

Groetjes,

Jos


Reageer