Beantwoord

Klachten over domiciliëring

  • 19 October 2016
  • 2 reacties
  • 258 Bekeken

Beste,

Ik heb mijn contract gewijzigd in uw Proximus shop Wijnegem, begin september.
Door de wijziging moest ik een domiciliëring tekenen voor de betalingen. Eind september krijg ik een papieren factuur en heb ik gebeld om
1: geen papieren factuur te zenden
2: daar ik deze betaald heb geen dubbele betaling te krijgen via domiciliëring, welke mij bevestigd werd
3: op 7 oktober is er niettegenstaande hetzelfde bedrag van mijn rekening gehaald via domiciliëring.
4: Ik nogmaals heb gebeld op 7 oktober om te vragen dit recht te zetten en de domiciliëring te annuleren en terug via zoomit de rekeningen te sturen
5: Op 13 oktober heb ik nogmaals gebeld om de terugbetaling daar deze nog niet gebeurd was, daar zij uw medewerker mij dat het 10 dagen duurt alvorens het geld op jullie rekening staat. Ik ben daarvoor naar de bank geweest en daar wist men mij te zeggen dat het maximaal 3 dagen duurt.
6: Vandaag op 19 oktober is er volgens uw medewerker opdracht gegeven om dit bedrag terug te storten.

Mijn vraag waarom loop dit fout en duurt het 12 dagen alvorens het terug gestort word en ik dit bedrag nog steeds niet heb teruggekregen.


Timmermans Paul
icon

Beste antwoord door josm 20 October 2016, 13:39

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Edit Wim: titel verduidelijkt en verplaatst naar dit subforum.
Reputatie 3
Badge
Dag Paul,

Bij een domiciliëring duurt het veel langer voor het geld op onze rekening staat. We kunnen pas terugstorten wanneer dat het geval is en dan duurt het nog een week voor dit bedrag effectief op jouw rekening staat.

Waarschijnlijk niet fijn maar inderdaad die lange periode is normaal.

Sorry hiervoor.

Groetjes,

Jos

Reageer