Via e-services / Mijn overzicht / Mijn administratie
daar sttaat "Mijn klacht opvolgen"
Maar voor je ene kunt opvolgen moet je toch ene kunnen indienen en via welke weg kan je doen ??
groetjes,
Elsa.
Bladzijde 1 / 1
bv door een mail te sturen, door een bericht naar eva te sturen, door te bellen naar 0800 22 800
op dat moment wordt er een dossier aangemaakt, dat nummer komt daar te staan en je kan er op klikken & opvolgen
mvg
op dat moment wordt er een dossier aangemaakt, dat nummer komt daar te staan en je kan er op klikken & opvolgen
mvg
Dat is bij mij toch nog nooit gebeurd na een klacht dat dit in mijn e-services komt en vandaar mijn bovenstaande vraag.
Mss vergeten ze van dit erin te zetten ofwel werkt e-services mss op dit gebied niet goed!!
bedankt voor je antwoord.
groetjes,
Elsa.
Mss vergeten ze van dit erin te zetten ofwel werkt e-services mss op dit gebied niet goed!!
bedankt voor je antwoord.
groetjes,
Elsa.
ha, klopt niet (altijd)... ik heb al verschillende klachten ingediend (mét nummers), maar die verschijnen jamais op m'n e-services
bij mij heeft dit altijd correct gewerkt
momenteel geen klacht lopen, dus ik kan het niet bewijzen, maar er stonden er ooit drie onderéén
een voorbeeldje uit mijn archief:
soms krijg je ook een brief thuis met het dossiernummer
mvg
momenteel geen klacht lopen, dus ik kan het niet bewijzen, maar er stonden er ooit drie onderéén
een voorbeeldje uit mijn archief:
|
| Categorie | Verwachte datum van afsluiting | Status | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
14131956 | 17/11/2011 | e-Services | 07/12/2011 | In behandeling | Toon details |
soms krijg je ook een brief thuis met het dossiernummer
mvg
Ja blijkbaar is het niet voor iedereen het zelfde dan. 'k zal een klacht mloeten indienen ;-))
Elsa
Elsa
Hallo allemaal,
Bij het registreren van een klacht kan de operator aanvinken dat de klant op de hoogte moet gehouden worden via de e-services (wordt tenzeerste aanbevolen). Hij kan dit ook uitvinken waardoor de klant geen opvolging kan zien via de e-services.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Bij het registreren van een klacht kan de operator aanvinken dat de klant op de hoogte moet gehouden worden via de e-services (wordt tenzeerste aanbevolen). Hij kan dit ook uitvinken waardoor de klant geen opvolging kan zien via de e-services.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Ok bedankt Eva , interessant om weten dat je dit aan de operator kunt vragen om aan te vinken maar geldt dit voor alles ook bvb als je belt voor een verandering van abonnement enz...
groetjes,
Elsa
groetjes,
Elsa
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.