Klachten opvolgen

  • 20 April 2012
  • 7 reacties
  • 1559 Bekeken

Via e-services / Mijn overzicht / Mijn administratie

daar sttaat "Mijn klacht opvolgen"

Maar voor je ene kunt opvolgen moet je toch ene kunnen indienen en via welke weg kan je doen ??


groetjes,

Elsa.

7 reacties

bv door een mail te sturen, door een bericht naar eva te sturen, door te bellen naar 0800 22 800

op dat moment wordt er een dossier aangemaakt, dat nummer komt daar te staan en je kan er op klikken & opvolgen

mvg
Dat is bij mij toch nog nooit gebeurd na een klacht dat dit in mijn e-services komt en vandaar mijn bovenstaande vraag.

Mss vergeten ze van dit erin te zetten ofwel werkt e-services mss op dit gebied niet goed!!

bedankt voor je antwoord.

groetjes,

Elsa.
ha, klopt niet (altijd)... ik heb al verschillende klachten ingediend (mét nummers), maar die verschijnen jamais op m'n e-services
bij mij heeft dit altijd correct gewerkt

momenteel geen klacht lopen, dus ik kan het niet bewijzen, maar er stonden er ooit drie onderéén

een voorbeeldje uit mijn archief:






















Klacht n°









Datum van aanmaak

CategorieVerwachte datum van afsluitingStatus
14131956 17/11/2011 e-Services 07/12/2011 In behandeling
Toon details


soms krijg je ook een brief thuis met het dossiernummer

mvg
Ja blijkbaar is het niet voor iedereen het zelfde dan. 'k zal een klacht mloeten indienen ;-))

Elsa
Hallo allemaal,

Bij het registreren van een klacht kan de operator aanvinken dat de klant op de hoogte moet gehouden worden via de e-services (wordt tenzeerste aanbevolen). Hij kan dit ook uitvinken waardoor de klant geen opvolging kan zien via de e-services.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Ok bedankt Eva , interessant om weten dat je dit aan de operator kunt vragen om aan te vinken maar geldt dit voor alles ook bvb als je belt voor een verandering van abonnement enz...

groetjes,

Elsa

Reageer