Als ik bel naar proximus help en mijn nummer in toets krijg ik geen info buiten de melding dat ik ooit wel een sms zal krijgen. Dit is geen manier van doen, ik moet weten of er binnenkort een oplossing komt of niet gezien ik van huis uit werk. Vandaag ben ik noodgedwongen de files in antwarpen gaan aandikken, ik hoop dat ik het morgen niet op ieuw moet doen. Kan iemand zeggen of en waar ik een klacht kan indienen? Opvolgen klacht kan wel op de site... Van 1 richtingsverkeer gesproken. Het is echt niet meer de eerste maal dat ik dit aankaart en ben teleurgesteld in proximus en dat na bij 25 jaar trouwe klant te zijn geweest.::::
Bladzijde 1 / 1
TIP:
Je kan dit door het versturen van een privébericht
aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Je kan dit door het versturen van een privébericht
aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.