Wij zijn een bedrijf dat afhankelijk is van inkomende telefoons van potentiële klanten. Door een fout die Proximus gemaakt heeft bij de overschakeling naar een nieuw abonnement hadden we geen vaste lijn meer sinds vrijdag 5 mei. Het probleem werd deze ochtend (9 mei) gelukkig opgelost door een technieker van Proximus.
Waar kan ik een klacht indienen om een schadevergoeding te vragen voor de geleden schade? Potentiële klanten hebben inmiddels ongetwijfeld al een concurrent gecontacteerd. Of kan Proximus ons een lijst bezorgen van nummers die geprobeerd hebben om ons te bereiken?
Bladzijde 1 / 1
Dag Els,
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Groeten
Koen
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Groeten
Koen
Hallo els07,
Het nodige gaat gedaan worden om u een vergoeding toe te staan.
U gaat daar in de loop van volgende week het nodige van ontvangen.
Excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Het nodige gaat gedaan worden om u een vergoeding toe te staan.
U gaat daar in de loop van volgende week het nodige van ontvangen.
Excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.