Beantwoord

Klacht Tuttimus

  • 16 May 2017
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

Zoals afgesproken doe ik mijn klacht dan maar terug langs hier . Wat een ellende om bij jullie binnen te geraken en wat een gedoe om op een degelijke manier mijn centen terug te krijgen . Mijn factuur 6734630487 klantnr 348145 . Bij deze vraag een creditnota voor het bedrag van22,86 + btw . Door slechte info over jullie pakket aan de telefoon . Er was mij beloofd dat het volume mobiel internet van mijn vaste lijn zoals ervoor over ging naar mobiel nadat mijn bundel op was . Niet dus zen schande wat voor praktijken jullie toepassen . Ik weet echt niet of ik bij jullie blijf . Ten eerste krijg ik geen enkel geschenk bij overgang wetende dat andere een tv of iets anders kregen en ten tweede geven jullie geen correcte info mee . Bij deze zoals afgesproken azn de telefoon dien ik
Nu een klacht in om mijn te veel aangerekend bedrag mobiel netwerk terug te krijgen zoals beloofd aan de telefoon. Een misnoegde klant ,het gevoel bedot te zijn door jullie
icon

Beste antwoord door HeidiE 16 May 2017, 15:01

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Josette,

Ik heb dossier 29408160 opgemaakt voor nazicht + oplossing.

De bevoegde dienst zal je verder contacteren.

Groetjes,

HeidiE

Reageer