Weer hetzelfde probleem, geen zin om hier weer uren aan te besteden. Dus ik hou het kort. En ik hoop echt dat jullie het sneller oplossen dan vorige keer.
4tal maanden geleden waanzinnig hoge factuur, die ik betwistte, en die jullie corrigeerde.
De afrekening van deze maand is ook veel te hoog. Ik betaal geen geld zolang ik hier geen duidelijkheid over verschaft krijg.
Jullie mogen me bij voorkeur bellen. En geef me zeker een ticketnummer voor deze klacht.
grtn
Sam
Bladzijde 1 / 1
En gaat iemand deze klacht opnemen of is het weer van datte ?
mss dan toch nog best een privébericht sturen via dit Forum, aan Het Proximus Team > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.