Beantwoord

Klacht service

  • 12 November 2017
  • 2 reacties
  • 171 Bekeken

Aan Proximus en Pay & Go,

Mijn zoon heeft een Mobilus Full Control Pay & go-'abonnement'.
Zijn pakket wordt steeds vernieuwd op de 28ste van elke maand.
Hierin zitten 120 belminuten en 1G data en onbeperkt smssen.
Sinds vorige week, begin november, kan hij niet meer bellen of internet gebruiken.
Hij krijgt steeds de melding dat zijn krediet op is.
Dit is echter absoluut niet het geval, want hij heeft slechts 2 keer 1 minuut gebeld?!

Vorige week maandag heb ik gebeld naar proximus, maar zij wisten me na een half uur te vertellen dat ik hiervoor naar de Pay&go-diensten moest bellen.
Woensdag ben ik na een lange wachttijd, dan 55 minuten met hen aan de lijn geweest, en ben ik verder doorgeschakeld naar de technische dienst.
Daar werd ook met verschillende mensen samen gezocht naar een mogelijke oorzaak om het probleem te kunnen oplossen, want ze bevestigden dat er inderdaad een probleem was, maar ze konden hiervoor geen enkele oplossing aanreiken.
Zij op hun beurt stuurden me dan verder door: Ik moest hiervoor naar een Proximuswinkel zelf gaan, want daar konden ze me verder helpen. ???
Blijkbaar kan in een Proximuswinkel enkel de simkaart omgewisseld worden, dus na 2 telefoongesprekken en een bezoek aan de proximuswinkel stond ik nog altijd even ver en was er voor mijn probleem nog steeds geen oplossing gevonden?!!
Het enige wat zij kunnen doen is mij òpnieuw doorsturen naar de Pay&go- diensten.
Donderdag na mijn bezoek aan de Proximuswinkel, bel ik opnieuw naar jullie Pay&go-diensten, krijg ik een heel vriendelijke man aan de lijn, die geen idee heeft hoe hij ons probleem kan oplossen, maar mij toch wil helpen.
Hij neemt contact op met iemand van de ondersteunende diensten.
Wanneer de lijn weg dreigt te vallen, verzekert hij mij ervan dat hij me zeker zelf terug zal contacteren, want dat hij ons probleem echt zelf wil oplossen.

Wat gebeurt: de lijn valt weg en ondertussen heb ik nog steeds niemand gehoord???!!!

Loze beloften!
Ik word bij Proximus van het kastje naar de muur gestuurd, we betalen verder voor een abonnement waarvan mijn zoon geen gebruik kan maken, en niemand die ons probleem kan oplossen?

Moet ik nu opnieuw bellen, een uur aan de lijn hangen, mijn verhaal voor de 5de keer opnieuw vertellen, om weer te horen dat niemand weet wat er moet gebeuren om mijn zoon terug te kunnen laten bellen?
icon

Beste antwoord door M_016 13 November 2017, 15:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Vermits dit probleem reeds 2 weken aansleept best een privé bericht sturen via onderstaande link indien geen Px medewerker op korte termijn op dit publieke forum zou reageren
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ter info:
Uit bovenstaande vermoed ik het volgende "technische probleem" (maar ik kan mij uiteraard vergissen)
Mobilus Full Control loopt technisch via "het Pay&Go platform"
Om reden X zijn "de tellers" voor het GSM nr of SIM kaart nr van je zoon (en misschien sommige anderen?) in het begin van de nieuwe periode niet "terug op nul gezet"
Om het probleem te trachten op te lossen heeft men u naar een Px center gestuurd voor een nieuwe SIM-kaart(nr) en om deze aan het GSM nr van je zoon te laten koppelen (is dit al dan niet uitgevoerd?)
Beste M_016,

Bedankt voor je antwoord!
Ik heb idd nog steeds geen reactie gekregen, ook niet op een officiële mail die ik naar Proximus heb gestuurd.

De simkaart hebben ze in de winkel niet omgewisseld, vermits dit niets aan het probleem zou verhelpen volgens hen?!
Ik probeer alvast jouw link en probeer het zo opgelost te krijgen.

Reageer