Skip to main content
Mijn dochter heeft voor haar verjaardag een nieuwe gsm gekregen maar kan deze niet gebruiken omdat haar simkaart te groot is. Wij dus als Proximus klant naar de proximuswinkel in waaslandshopping center. Simkaart knippen doen ze niet en nieuwe simkaart krijgen we niet mee want abonnement staat op mijn man zijn naam. Zowel ik zelf als mijn dochter hebben ons paspoort mee. Ik kan alle nummers opsommen die onder dit abonnement staan plus mijn adres bewijzen idem als dat waar adres abonnement opstaat. Er is geen wijziging in abonnement het gaat enkel om vernieuwing kaartje. Wij hebben volmacht nodig van mijn man. Mijn man dient hiervoor naar de winkel te komen of kopij van zijn paspoort met volmacht schrijven. De tranen vloeide bij mijn dochter. Wat voor een service is dit. Al meer dan 10 jaar klant. Razend ben ik. Als ik dus morgen een defect heb aan mijn simkaart krijg ik ook geen nieuwe als mijn man niet mee is. Alle rekeningen worden betaald via een gemeenschappelijke rekening. Thuisgekomen heb ik gebeld naar de klantendienst. Blijkt dat volmacht niet nodig is en dat ze me hadden moeten helpen. Kan u mij een winkel doorgeven aub in de buurt in het Waasland waar ze wel klanten willen helpen. Dank bij voorbaat. Ik ben hier helemaal niet mee gediend.

Een misnoegde klant
Ik veronderstel dat je een andere Proximus center zoekt in Sint-Niklaas, dan is er één in de Stationsstraat 58.

Reageer