Skip to main content
Beste,

Sinds een 4 maanden ben ik klant bij jullie, daarvoor telenet klant en eigenlijk best tevreden klant geweest, toch overgestapt na een bezoek in een van jullie winkels na dat er mij overtuigd werd dat ik een pakket internet en televisie samen nam dat dit toch veel goedkoper ging zijn, ik meer downloadvolume ging hebben en zelfs nog een mobiel internet kaartje erbij kreeg waar ik voor 500MB gratis zou mee kunnen surfen,

Echt ik heb mij als klant nog nooit zo bedrogen gevoeld als van de eerste minuut dat ik klant werd bij jullie,

eerst was er de eerste factuur, 130€, dit vond al al zeer veel maar ja er was indd iemand een kabeltje komen leggen dus kwam er een installatiekost bij, bij de concurrentie heb ik dit nooit moeten betalen en toen is er ook iemand langs geweest hoor, maar soit tot daar aan toe, de 2 volgende facturen zijn redelijk normaal eens 55€ en eens 70€ en dan komt het deze maand een factuur 242€ !!!

120€ Buitengebruik.&wederindienst.tel rekent mij eenmalig aan voor mijn tv en dat kaartje waar ik voor 500MB mocht mee surfen waar ik zelf niet achter heb gevraagd !!!

Voor datzelfde kaartje waar ik voor 500MB mee mocht surfen zou 650MB mee zijn verbruikt, dus een 150MB meer, hier rekent mij 60€ extra voor aan

Ik was dus wel van mening als men mij iets gratis geeft, in dit geval 500MB per maand dat hier niet meer mee kon verbruikt worden he en dit gewoon niet meer zou werken als het volume bereikt is,

60€ voor 150MB is echt wel van de pot gerukt

Ik heb dus reeds vorige week vrijdag gebeld naar jullie en er was mij beloofd dat ze deze factuur gingen bekijken en mij iets gingen laten weten, ik heb dus tot op vandaag nog steeds geen bericht ontvangen,

Ik zou dus graag hebben dat een dat zogezegd gratis kaartje voor mobiel internet van 500MB geschrapt word, ik hoef dit niet meer! en ben ook niet van plan die 60€ te betalen

dat die eenmalige kosten van mijn factuur worden gehaald van 120€, deze ben ik ook allerminst van plan te betalen,

Ik heb echt al veel zin om gans diene boel van proximus buiten te smijten en terug over te stappen

mvg
David,

Ik zie dat mijn collega Koen reeds met jouw vraag bezig is via Facebook, waar je dezelfde vraag hebt gesteld. Het komt dus in orde.

Mvg,
Mijn zus stond achter met faktuur -15,65 euro plots staat ze +15 euro zonder iets te betalen. Zijn ze gek geworden bij Proximus ?
Dag yvonneke12,

Stuur je even de klantgegevens van je zus door? Dit kan eventueel via privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella

Reageer