Vraag

Klacht over factuur

  • 28 July 2016
  • 3 reacties
  • 385 Bekeken

Ref klacht: 27262134

Het is al ver gekomen dat ik me tot het forum hier moet richten om misschien een oplossing te bekomen maar via telefoon en Proximus winkel te Leuven worden we telkens van het kastje naar de muur gestuurd. De telefonische klantendienst zegt iets helemaal anders als de Proximus winkel ze werken nochtans voor hetzelfde bedrijf dacht ik.

In Maart van dit jaar nam ik een GSM met abonnement Smart +45 . Ik veronderstelde dat alles samen ging gevoegd worden in onze bestaande pack. Dit gewoon omdat het voor ons makkelijker was en omdat alles netjes maandelijks via Domiciliëring betaald ging worden.
Maar na een maand bleek dat het apart was en niet bij in de pack zat.
Na 2 maanden besloot ik mijn nummer toe te voegen aan mijn pack met een +45 smart abonnement.
Dit verliep vlot via de website helaas te vlot. Eind van de maand kreeg ik een factuur wegens contract breuk . 431 euro leuk is anders . Ik had nochtans het zelfde abonnement genomen niets meer of minder. Na telefonisch contact met een Proximus medewerker stelde ze mij gerust en zei het contact formulier in te vullen en mijn nummer terug te laten koppelen aan mijn GSM abonnement en terug apart te zetten. Zo gezegd zo gedaan ging ook weer vlot. Daarna kreeg ik een mailtje dat men niet op de hoogte was van een factuur ivm contractbreuk en ik moest wachten tot eind van de maand ? Eind van de maand kreeg ik opnieuw een herinnering voor de betaling van mijn 431 euro ! Logisc dacht ik niets veranderd uiteraard. Ik bel terug naar de klantendienst. Weer hetzelfde geen probleem meneer ga rechtstreeks naar een Proximus winkel daar lossen ze dat zo voor u op want dat klopt niet u heeft geen contractbreuk gepleegd want u bent nog steeds klant met hetzelfde abonnement ? Ok weer gerustgesteld 's anderdaags naar de Proximus winkel. Daar waren ze een stuk minder behulpzaam als gehoopt. Moeten wij dit oplossen vroegen ze daar wie heeft dat gezegd ? De medewerker van de klantendienst aan de telefoon.
Ondertussen heb ik via de website maar een officiële klacht aangemaakt om dit uit te klaren en te kijken of dit toch niet op een constructieve en logische manier op te lossen is.

Reeds vele jaren al klant bij Proximus met internet , vaste telefoon , 2digitale TV's en 4 GSM abonnementen en dan zulke service en van hier naar ginder gestuurd worden das toch wel erg.
Ik hoop via deze weg toch een iets betere service te verkrijgen.

3 reacties

Ik denk dat je best een privé bericht stuurt naar het Het Proximus Team
met je klantnummer en je kan er eventueel deze link naar je bovenstaande post bij vermelden:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/klacht-over-factuur-35162
Zodat dit door de bevoegde dienst kan verder onderzocht worden.
Reputatie 6
Badge +2
En als dat allemaal niet uithaalt dan rest nog de ombudsman.
Bedankt voor de tips alvast !

Reageer