Klacht over afspraak installeren kabel/slechte verbindingen klantendienst

  • 30 November 2017
  • 26 reacties
  • 706 Bekeken

Beste,
Op datum van 29/11 had ik een afspraak gemaakt tussen 8 en 13u om de fiber kabel binnen te laten trekken, dit om telefoon, internet , gsm en tv te laten overschakelen van Telenet naar Proximus Titimus. Hiervoor had ik speciaal een dag verlof aangevraagd. De afspraak was gemaakt op naam van mijn vrouw.
Deze afspraak was telefonisch gemaakt op 17/11 of 20/11 met het nr 0800 11 291 of het nr 0800 11 391 heb ik in mijn geschiedenis van mijn telefoongegevens teruggevonden.

Op 28/11 was er een onduidelijke voicemail ingesproken, maar het was niet duidelijk van wie. Over het algemeen kan ik zeggen voor een telecombedrijf dat de lijnen héél slecht zijn tijdens al mijn gesprekken.

Om zeker te zijn dat ik niet een volledige voormiddag zou thuisblijven voor niks heb ik contact opgenomen met de klantendienst.
Daar wij nog geen klant zijn hebben wij dus nog geen klantennummer. Na enige tijd werd ik van de klantendienst doorverbonden naar de planning dienst. Deze hebben mij bevestigd dat er een afspraak was op 29/11 tussen 8 en 13u. Ik verwachte dus dat de aansluiting wel zou gebeuren.

Aangezien er om 13 u nog steeds niemand was langsgekomen heb ik terug contact opgenomen met de klantendienst. Na een aantal doorverbindingen kwam ik dan terecht bij wie deze planningen beheerd en bevestigde mij dat er geen afspraak was die dag. Er werd mij zelf meegedeeld dat op datum van 28/11 een voicemail was ingesproken om een afspraak te kunnen maken ondanks we deze al gemaakt hadden op 17 of 20/11.

Op datum van 29/11 heb ik dus mooi zitten wachten en een dikke 2 uur naar jullie zitten bellen en nu kan ik nog eens een extra dag verlof nemen!

Als zo de verwelkoming is voor nieuwe klanten zullen we het toch maar eens opnieuw bekijken.

26 reacties

Er zijn er nog die met lage ADSL snelheden moeten content, en daarom komt Proximus volgend jaar met een soort 4G tussenoplossing af, om toch nog aanvaardbare lijnsnelheden te kunne halen, waar internet en TV zouden moeten mogelijk zijn, maar het is nog afwachten wanneer dit allemaal praktisch in dienst zal gaan voor zo'n klanten.
Enfin dit is maar wat bijkomende info.

Reageer