Hallo,
Daar ik online over een factuur geen klachten meer kan doorgeven (online betwisting tijdelijk onmogelijk) en ik zware gehoorproblemen heb, en dus naar jullie niet kan bellen (ik versta jullie keuze menu's gewoon niet goed) eventjes proberen via deze weg.
Ik heb van mijn schoonvader het factuur gekregen (document : 6732692797) klant : 704922. Op deze factuur staan nog steeds aanrekeningen van abonnementen die ik eind maart had opgezegd.
De bundels die ik op 26/03 had stopgezet zijn : All Sports, Movies & Series Pass en Tv Replay +. Enkel de Tv Replay is niet meer aangerekend de andere bundels nog steeds. Is het mogelijk dit recht te zetten ? (Als jullie me een e-mail adres doorgeven wil ik de mails ivm de stopzetting doorsturen)
Alvast bedankt !
Bladzijde 1 / 1
Dag Isabelle
Ik heb meteen een dossier (42397725) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
We zullen alles voor je nakijken en in orde brengen.
We contacteren je nog ivm de oplossing.
Alvast excuses
Mvg,
Koen
Ik heb meteen een dossier (42397725) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
We zullen alles voor je nakijken en in orde brengen.
We contacteren je nog ivm de oplossing.
Alvast excuses
Mvg,
Koen
Schitterend, dank je wel en nog een prettige (regenachtige ) dag verder !
Isabelle
Isabelle
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.