Klacht ons PACK: getrouwde klant wordt benadeeld tov nieuw klanten? merci belgacom

  • 28 August 2013
  • 1 reactie
  • 365 Bekeken


we hebben een pack tv, telefoon en internet comfort al enkele jaren(+3jaar)!! omdat we ongelimieteerd willen surfen hebben we toen als optie unlimited pack bijbestellen voor 7.50euro per maand.




Blijkbaar behoort ongelimieteerd download ondertussen als onderdeel bij comfort pack?

Sinds wanneer is dat gebeurd? We hebben geen enkel nieuws van BGC over dit aanbod, en we betalen als zot nog steeds 7.50euro per maand extra die optie unlimited pack, hoewel we dat al moeten hebben volgens de nieuwe regels?




ik vraag me af of een getrouwde klant wordt beloond? of gewoon verder wordt afgeperst???


waarom moeten we meer betalen dan de nieuwe klanten, hoewel we al meer dan 3 jaar belgacom als provider hebben??





ik wil graag dat ene stomme optie uit te schakelen, maar dat gaat niet via mijn e-service(klopt dus niet met hun FAQ)


gebeld naar de lijn 0800, na 15min neemt er een kerel op. ik begin te spreken, opeens haakte die persoon van klantendienst neer? WTF ???


ik belde opnieuw 0800 en weer die onnozele stappen gaan volgen? na 20min nog steeds niemand aan de lijn??? dat is wel tof van hen, en ondertussen is de nieuwe factuur binnen, en we moeten verder die extra kosten betalen hoewel gratis moet zijn???







1 reactie

Beste hin lun,

Bent u ondertussen geholpen geweest door de klantendienst?
Alvast onze excuses hiervoor.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer