Vraag

Klacht: Onduidelijke Proximus berichten (mekaar tegensprekend): graag snel verduidelijking (mbt mobiel internet)

  • 25 November 2017
  • 6 reacties
  • 220 Bekeken

Ik krijg vandaag opeens mekaar tegensprekende berichten van Proximus over mijn mobiel data-verbruik waarbij er opeens zomaar even 60 EUR extra kosten zouden zijn

Dit terwijl deze berichten zeer onduidelijk zijn en mekaar verschillende keren tegenspreken:
* soms vermelden ze een bepaald verbruik binnen een normaal verbruikskader
* soms dat er ruim boven bepaald verbruik is gegaan en dat op 2 momenten vanochtend

En dat blijkbaar allemaal vandaag om 7:17 en 9:43 in de ochtend
Waarbij er op die momenten dan ook nog eens voor eenzelfde (?!) verbruik meer dan 25h (!!) verbruik zou zijn (met een totale (onterechte?!) budgetoverschrijding van 60 EUR).

Graag snelle verduidelijking en rechtzetting AUB!

Mvg,
Kristof

PS ondertussen word ik gedwongen om extra kosten te maken om toch mobiel internet te kunnen hebben (beroepshalve). Dit is zeer jammerlijk. Ook hier graag een oplossing voor als bovenstaande door Proximus verduidelijkt wordt (en er effectief foutieve elementen hebben plaatsgevonden)

6 reacties

stuur mss best nog een privébericht, doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen (met je vraag en klantgegevens) in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Reputatie 6
Badge +2
Wel rekening mee houden dat je ten vroegste maandag een antwoord mag verwachten op dat privé bericht want in het weekend is er niemand aanwezig om op die privé berichten te antwoorden.
En ook niet op het forum op zondag.
Som wel voor een technisch probleem voor TV en Internet bv.
bellen kan wel op zondag 0800 22 800 (maar er is wel een minimum bezetting op zondag dus niet zeker of ze je dan gaan kunnen verder helpen met dit probleem)
Ik zal even kijken voor privé-bericht. Misschien werkt dat...
Bellen naar 0800 22 800??!! Sorry, maar dat was echt beneden alle kwaliteits-niveau’s vandaag... ik heb vandaag anderhalf uur aan lijn gehangen zonder enige respons (zie screenshot in bijlage). Dan stop je best als Proximus met te claimen dat je tot 22h kan bereikt worden, ook op zaterdagen... Dit is gewoon laag niveau qua klantenbeleving. Als klant voel je je totaal niet serieus behandeld door Proximus
Inderaad daar staat :
Technische vragen 7/7 van 8h t.e.m. middernacht (behalve op feestdagen)
GSM kwijt of gestolen 24/7
Alle andere vragen van maandag tot zaterdag van 8h t.e.m. 22h (behalve op feestdagen)

Je zal het mss niet geloven maar mijn pa belt voor alle problemen naar 0800 22 800 en die heeft nog nooit langer moeten wachten dan 5 minuten, hoe dit uit te leggen is weet ik ook niet als ik dan van anderen hier lees dat ze zelf niet binnen geraken.
Nog veel verbetering mogelijk én nodig dus!
M’n opgeslagen (non-)conversaties met Proximus via FB Messenger & Twitter-chat en de niet beantwoorde helpdesk-calls (zie m’n screenshots) tonen dat wel aan...

En ondertussen zal ik als klant dus maar geduld moeten uitoefenen tot na het weekend vermoedelijk vooraleer ik antwoord kan verwachten...

Op lange termijn zou ik Proximus aanraden te kijken naar hoe andere bedrijven dit wel op een klantvriendelijke manier oplossen én dit zonder verkeerde verwachtingen naar klanten toe te creëren (bv. http://distributionmarketingblog.accenture.com/alior-uses-ai-to-revolutionize-customer-service)

Reageer