Wij zijn al jaren klant en steeds goed geholpen geweest, maar nu is mijn geduld stilletjes op aan het raken... al bijna 2 maanden probeer ik van een bizzpakket over te stappen naar een privé-abonnement. Nog steeds is dit niet in orde gebracht, zelfs niet na enkele telefoontjes, steeds met belofte dat het in orde wordt gebracht. Op mijn factuur werd al 2 maanden nog abonnementen aangerekend die ik heb afgezegd. Na een telefoontje naar Proximus werd dit aangepast en werd mijn factuur herberekend ... alleen zie ik nu dat toch het oorspronkelijk aangerekend bedrag werd aangerekend... Morgen nog 1 keer bellen naar Proximus. Wordt het dat niet onmiddellijk in orde gebracht, stap ik over naar een andere provider!!
Bladzijde 1 / 1
ik herken het probleem, ik probeer al bijna een jaar over te stappen naar een bizz all-in. Ettelijke telefoontjes en internetaanvragen later nog steeds niet gebeurd... zogezegd omdat er een betaling niet in orde is, maar daarvan is niets te bespeuren, alle rekeningen zijn betaald...
ik herken het probleem. Wij zijn ook al bijna 20 jaar klant met het bedrijf, we proberen al bijna een jaar over te schakelen op bizz all-in, en het gaat niet, terwijl het al ettelijke keren beloofd is aan de telefoon en via internet... Zogezegd omdat er financieel iets niet klopt, maar niemand vindt terug wat, en alle rekeningen zijn betaald...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.