Ik vroeg mij af of dit probleem al gekend is en hoe het opgelost is : ik krijg van een incassobureau een aanmaning om een factuur te betalen. Ik heb deze echter niet in myproximus. Ik vraag een copij aan maar krijg geen antwoord. Ook telefonisch lukt niet. Bij de hulplijn van Proximus ook niet want zij hebben het dossier doorgestuurd en kunnen mij geen informatie geven. Ik wil ondertussen een abonnement laten aanpassen (goedkoper) maar dit kan ik niet omdat ik blijkbaar op een zwarte lijst sta. Dit is toch absurd ? Ik weet niet meer hoe dit op te lossen.
Bladzijde 1 / 1
Ter info: eventueel zo kan je ook een klacht indienen
***
✶ https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
ik ken mijn nr - ik heb een vraag over mijn factuur - andere vraag - e-mail ons (helemaal onderaan webpagina) &tekst invullen
****
Indien hier geen reactie moest komen van iemand van Proximus.
***
✶ https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
ik ken mijn nr - ik heb een vraag over mijn factuur - andere vraag - e-mail ons (helemaal onderaan webpagina) &tekst invullen
****
Indien hier geen reactie moest komen van iemand van Proximus.
ga het onmiddellijk proberen. Alvast bedankt,
Hopelijk krijg je vlug reactie of krijg je nog reactie hier op het forum van hen,
succes,
Martin.
succes,
Martin.
Misschien kunt u best aan het incassobureau schriftelijk een kopie van de betrokken factuur vragen (vermits Px u naar hen verwijst)
Vreemd evenwel dat deze niet in uw MyProximus voorkomt en dat niet alleen een factuur maar in prinncipe ook een "rappel" zou moeten gemist geweest zijn
Indien u "op een zwarte lijst" zou zijn terechtgekomen kunt u inderdaad zelf nog weinig aanpassingen (laten) doen (bent u misschien geschorst?)
Mocht eventueel geen overeenstemming kunnen bereikt worden, kunt u nog een poging tot oplossing ondernemen via de ombudsman telecom
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
Vreemd evenwel dat deze niet in uw MyProximus voorkomt en dat niet alleen een factuur maar in prinncipe ook een "rappel" zou moeten gemist geweest zijn
Indien u "op een zwarte lijst" zou zijn terechtgekomen kunt u inderdaad zelf nog weinig aanpassingen (laten) doen (bent u misschien geschorst?)
Mocht eventueel geen overeenstemming kunnen bereikt worden, kunt u nog een poging tot oplossing ondernemen via de ombudsman telecom
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.